۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸

خدمات جدید از موزیلا برای واقعیت مجازی

ایتنا- نرم‌افزار جدید موزیلا در سازگاری با هدست‌های واقعیت مجازی روز دنیا تجربه‌ای بسیار زیبا از این فناوری را به افراد القا می‌کند.
خدمات جدید از موزیلا برای واقعیت مجازی
نرم‌افزار جدید موزیلا در سازگاری با هدست‌های واقعیت مجازی روز دنیا تجربه‌ای بسیار زیبا از این فناوری را به افراد القا می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی venturebeat، این نرم‌افزار که Hello WebXR نام دارد به‌عنوان یک تجربه مقدماتی برای کسانی که به دنیای واقعیت افزوده تازه‌ وارد شده‌اند عمل می‌کند و انواع مختلفی از محتوا و تعامل موجود در سیستم‌ عامل را نشان می‌دهد.

این نرم‌افزار روی هر مرورگر سازگار با WebXR هدست‌های واقعیت مجازی مانند مرورگر واقعیت مجازی Firefox Reality سازگار است.
مرورگرهای دیگر نظیر اوکولوس روی اوکولوس کوئست یا گوگل کروم روی اوکولوس ریفت نیز از WebXR پشتیبانی می‌کنند و احتمالاً با سایت Hello WebXR موزیلا نیز کار می‌کنند.
 
 
محیط اصلی این نرم‌افزار شامل اشیا مختلفی است که می‌توانید با آنها رابطه برقرار کنید.
همچنین می‌توانید با یک زیلوفون به‌صورت مجازی کار کنید، به برخی نقاشی‌ها نگاه کنید، به هر خوراک توییتری که توییت‌های با هشتگ hellowebxr را نمایش می‌دهند نگاه کنید و حتی روی دیوارهای مجازی گرافیتی بکشید.
محیط اصلی این نرم‌افزار همچنین دارای چند گوی است که شما را به صحنه‌های پانوراما 360 درجه منتقل می‌کند.
 
درهای موجود در محیط اصلی این نرم‌افزار شما را از سالن اصلی به موقعیت‌های دیگر منتقل می‌کند و از آنها می‌توانید صداهای موقعیتی را تجربه کنید، به برخی از مجسمه‌های کلاسیک نگاه کنید و در طبقه فوقانی یک آسمان‌خراش قدم بزنید.
موزیلا در این رابطه اعلام کرده است که آن‌ها انتظار دارند که این نرم‌افزار در طول زمان پیشرفت کرده سند باکسی برای پروتوتایپ تجارب و تعاملات جدید تبدیل شود.
 
کد مطلب: 59750
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام