کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مربی ورزشی در قالب هوش مصنوعی صوتی

سايت خبری ايتنا , 23 بهمن 1398 ساعت 8:41

ایتنا- داشتن یک مربی شخصی برای انجام تمرین‌های ورزشی بسیار گران تمام خواهد شد بااین‌حال ممکن است هوش‌های مصنوعی بتوانند این کار را به‌صورت کاملاً رایگان برای شما انجام بدهند.


داشتن یک مربی شخصی برای انجام تمرین‌های ورزشی بسیار گران تمام خواهد شد بااین‌حال ممکن است هوش‌های مصنوعی بتوانند این کار را به‌صورت کاملاً رایگان برای شما انجام بدهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از cnet، در سال 2016 میلادی کمپانی Vi در پی کمپینی با جمع‌آوری 1.7 میلیون دلار به ساخت هدفون‌هایی مجهز به هوش مصنوعی ویژه‌ای با قابلیت‌های مربیگری پرداخت. هدفون‌های Vi باقیمت 250 دلار به بازار عرضه می‌شوند و هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را با 99 دلار از آمازون بخرید.
 
خرید این هدفون در این قیمت برای بسیاری از افراد مقرون‌به‌صرفه است. هدفون‌های Vi قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که یکی از آن‌ها دوره یک‌ساله مربیگری رایگان برای کاربران است. بعد از این که این دوره یک‌ساله به پایان رسید شما با پرداخت 10 دلار در ماه می‌توانید سرویس خود را ادامه دهید. البته این قیمت ممکن است برای برخی چندان ارزان نباشد اما شما یک سال فرصت دارید تا این مربی را به‌صورت رایگان تست کنید و در صورت نیاز از سال دوم اشتراک بخرید.
 

 مربی ورزشی در قالب هوش مصنوعی صوتی
 
این هدفون‌ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که به دور گردن آویخته می‌شوند و طراحی بسیار راحتی دارند. علاوه بر این کیفیت صدای آن‌ها بسیار بالا است. آن‌ها همچنین می‌توانند به‌عنوان یک ردیاب سلامت عمل کرده و ضربان قلب و حرکات بدن را تشخیص بدهند. البته مربی Vi با استفاده از این اطلاعات به شما توصیه‌هایی ارائه می‌کند.
 
برای مثال این نرم‌افزار می‌تواند با پخش ریتم خاصی از شما بخواهد تا سرعت و نحوه دویدن خود را بر اساس آن تنظیم کنید و میزان موفقیت شما را نیز در انجام این کار گوشزد می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید موسیقی موردعلاقه‌تان را نیز در پس‌زمینه این ریتم پلی کنید و از ورزشی سالم و اصولی لذت ببرید.
 
علاوه بر این توسعه‌دهنده این سیستم با یک‌ صدا پیشه برای ادای جملات همکاری داشته است تا حس داشتن مربی انسانی را به‌جای یک مربی روباتیک به فرد القا کند و البته این هوش مصنوعی هم می‌تواند به دستورهای صوتی محدودی در رابطه با عملکرد و پیشرفت ورزشی پاسخ بدهد. به‌این‌ترتیب شاید بتوانید تنها با صرف 99 دلار یک مربی خانگی حرفه‌ای در دسترس داشته باشید.
 


کد مطلب: 59729

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59729/مربی-ورزشی-قالب-هوش-مصنوعی-صوتی

ايتنا
  https://www.itna.ir