۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷

رونمایی فیات کرایسلر از نرم‌افزار خودروی مبتنی بر اندروید خودرو

ایتنا- فیات کرایسلر در همکاری با گوگل سیستم سرگرمی درون خودرویی ویژه‌ای را طراحی است که می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها از رقبای فعلی خود در بازار پیشی بگیرد.
رونمایی فیات کرایسلر از نرم‌افزار خودروی مبتنی بر اندروید خودرو
فیات کرایسلر در همکاری با گوگل سیستم سرگرمی درون خودرویی ویژه‌ای را طراحی است که می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها از رقبای فعلی خود در بازار پیشی بگیرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، همکاری فیات کرایسلر با گوگل درزمینهٔ فناوری اندرویدی درون خودرویی بالاخره به ثمر رسیده است. این خودروساز سیستم سرگرمی درون خودروی اندرویدی جدیدی را عرضه کرده است که می‌تواند فناوری‌های مدرن در این زمینه رقابت کند.
 
این سیستم که Uconnect 5 نام‌گذاری شده است به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را برای تا 5 کاربر شخصی‌ساز کرد و رابط کاربری ویژه‌ای دارد که با بهره‌گیری از قابلیتی شبیه به کارت دسترسی آسان به ویژگی‌هایی از قبیل محتوای چندرسانه‌ای و مخاطبان تلفن را آسان‌تر می‌کند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از این سیستم غذا سفارش دهید یا مصرف سوخت را از قبل تائید کنید.
 
رونمایی فیات کرایسلر از نرم‌افزار خودروی مبتنی بر اندروید خودرو 

یکی از ویژگی‌های دیگر ای سیستم به‌روزرسانی‌های فرم ویر دائمی و اینترنتی برای اطمینان از دریافت آخرین بهینه‌سازی‌ها است. به‌این‌ترتیب شما دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با به‌روز نگه‌داشتن خودروی خود نخواهید داشت. معماری درون این سیستم نیز نسبت به نسخه قبلی آن 5 برابر سریع‌تر شده است و می‌تواند صفحه‌نمایش‌های 12.3 اینچی را با کیفیتی بهتر از 4K به کار بگیرد. علاوه بر این موتور تشخصی جدید این سیستم به شما اجازه می‌دهد تا از دستورات صوتی طبیعی با کلمه کلیدی «هی کرایسلر» استفاده کنید.
 
علاوه بر این پشتیبانی‌های مختلف این سیستم از فناوری‌های دیگر موجب شده است تا کاربری آن دوچندان شود. برای مثال پشتیبانی از الکسا، پشتیبانی از جفت کردن همزمان دو تلفن همراه و سازگاری با نسخه‌های بی‌سیم اپل کار پلی و اندروید اوتو این سیستم را بسیار قدرتمند کرده است.
 
مسیریابی سیستم یادشده از سیستم تام تام استفاده می‌کند و اطلاعات ترافیکی، مکان‌های شارژ خودروهای برقی و سرویس‌های دیگری را با یک سیستم به‌روز شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  سیستم Uconnect 5 برای خودروهای سال 2020 عرضه خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از خودروهای فیات کرایسلر زودتر از بقیه این سیستم را دریافت می‌کنند. بااین‌حال می‌توان Uconnect 5 را به‌عنوان یک رقیب اصلی برای سیستم‌های سرگرمی داخل خودرو دانست.
 
کد مطلب: 59713
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام