۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲

تاریخ رونمایی از اولین خودروی هیبرید مازراتی مشخص شد

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که هولدینگ خودروسازی فیات کرایسلر قصد دارد تا اولین خودروی هیبریدی تحت برند مازراتی را در آینده‌ای نه‌چندان دور به بازار عرضه کند.
تاریخ رونمایی از اولین خودروی هیبرید مازراتی مشخص شد
گزارش‌ها حاکی از آن است که هولدینگ خودروسازی فیات کرایسلر قصد دارد تا اولین خودروی هیبریدی تحت برند مازراتی را در آینده‌ای نه‌چندان دور به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یکی از منابع خبری آگاه اعلام کرده است که فیات کرایسلر اولین خودروی هیبریدی خود با برند مازراتی را به‌عنوان نسخه‌ای از سدان Ghibli در تاریخ 21 آوریل رونمایی خواهد کرد. البته اطلاعات زیادی در رابطه با این خودرو افشا نشده است اما احتمالا با یک هیبرید برقی سروکار داریم که می‌توانید برای مدت‌زمان نه‌چندان طولانی با نیروی برق حرکت کند.
 
این کمپانی هنوز در این مرحله اطلاعاتی را تائید نکرده است. بااین‌حال شایعه‌های یادشده شانس بزرگی برای مازراتی خواهد بود. این کمپانی با افت 27 درصدی فروش خود در سال 2019 در بازار چین با مشکلات زیادی سروکار داشته است. عرضه یک خودروی هیبریدی توسط مازراتی می‌تواند با به‌عنوان پشتیبانی برای قوانین جدید دولت چین در رابطه با استفاده بیشتر از خودروها برقی و هیبریدی باشد.
 
 اولین خودروی هیبرید مازراتی
 
همان‌طور که مشخص است فیات کرایسلر قرار است تا 2022 نزدیک 30 خودروی خود را به‌صورت هیبریدی به بازار عرضه کند و از همه مهم‌تر با فشار قانون‌گذاران برای دوری از موتورهای احتراقی روبرو شود. اگر فیات کرایسلر قصد داشته باشد تا به این اهداف دست پیدا کند باید کار خود را سریعاً آغاز کرده و تغییرات زیادی را در تمامی برندهای خود اعمال کند.
 
البته مشاهده یک مازراتی کاملاً برقی در جاده‌ها مدتی طول خواهد کشید. انتظار می‌رود که فیات کرایسلر یک خودروی اسپرت برقی را در ماه می رونمایی کند و این در حالی است که گرن توریسمو و گرن کابریو به ترتیب در سال‌های 2021 و 2022 به جرگه خودروهای برقی خواهند پیوست. بااین‌حال می‌توان نتیجه گرفت که خودروهای بنزینی ازاین‌پس رو به افول می‌روند و جای خود را با روندی نه‌چندان سریع به خودروهای برقی می‌دهند.
 
کد مطلب: 59711
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام