کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخواست فیس ‌بوک از کاربران خود برای بررسی تنظیمات امنیتی

4 اسفند 1398 ساعت 15:59

ایتنا- فیس‌بوک به 2 میلیارد کاربر فعال خود هشدار می‌دهد که تنظیمات حریم خصوصی خود در این شبکه اجتماعی را از نو بررسی کنند.


فیس‌بوک به 2 میلیارد کاربر فعال خود هشدار می‌دهد که تنظیمات حریم خصوصی خود در این شبکه اجتماعی را از نو بررسی کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، فیس‌بوک قصد دارد تا سال 2020 را با موفقیت‌های زیادی در رابطه با حریم خصوصی آغاز کند و به همین جهت تصمیم دارد تا 2 میلیارد نفر از کاربران خود را به بررسی دوباره تنظیمات حرم خصوصی‌شان در طی چند هفته آینده تشویق کند.
 
شما با ورود به بخش خبرخوان به ابزار بررسی حریم خصوصی جدیدی برده خواهید شد که با استفاده از آن می‌توانید تشخیص بدهید که چه کسی داده‌های شما را مشاهده کرده و چگونه حساب کاربری‌تان را ایمن کنید.
فیس‌بوک در طی تابستان گذشته 2.45 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان داشت و همین امر موجب شد تا این کمپانی درخواست بررسی حریم خصوصی را به‌زودی برای کاربران خود ارسال کند.

 
 
علاوه بر این ممکن است کنترل شما روی داده‌هایتان در طی این فرایند بیشتر شود.
ابزار Off-Facebook Activity این کمپانی هم‌اکنون در سراسر جهان در دسترس است و شما با استفاده از آن می‌توانید خلاصه‌ای از داده‌های وب‌سایت‌های سوم شخص و سپس گزینه‌ای را برای تنظیم و حذف این داده‌ها در اختیار داشته باشید.
 
این به‌روزرسانی‌ها نشان‌دهنده آن هستند که فیس‌بوک قصد دارد تا وجهه مخدوش شده خود در رابطه با حریم خصوصی را بازسازی کند.
گفتنی است این کمپانی در طی سال‌های گذشته با مشکلات امنیتی زیادی سروکار داشته است که بزرگ‌ترین آنها رسوایی کمبریج انالیتیکا بوده است.
البته از طرفی دیگر بسیاری از کاربران در پی آن هستند که ببینید چه کمپانی‌هایی از داده‌های آنها برای نمایش تبلیغات استفاده می‌کنند. به‌ این‌ ترتیب ارائه ابزاری برای کنترل این داده‌ها یکی از اصلی‌ترین جنبه‌های موفقیت کمپانی‌ها است.
 


کد مطلب: 59710

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59710/درخواست-فیس-بوک-کاربران-خود-بررسی-تنظیمات-امنیتی

ايتنا
  https://www.itna.ir