۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲

احتمال عرضه نرم‌افزار چت ویژه کارمندان توسط گوگل

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل به دنبال ساخت نرم‌افزار پیام‌رسان جدیدی برای کارمندان است که بسیاری از ویژگی‌های دیگر این کمپانی را در خود جای داده است.
احتمال عرضه نرم‌افزار چت ویژه کارمندان توسط گوگل
گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل به دنبال ساخت نرم‌افزار پیام‌رسان جدیدی برای کارمندان است که بسیاری از ویژگی‌های دیگر این کمپانی را در خود جای داده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، شاید باورتان نشود اما گوگل هنوز هم با استراتژی‌های مختلف خود برای نرم‌افزارهای چت عرضه شده مشکل دارد.
منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این کمپانی در حال کار بر روی نرم‌افزار ارتباطی یکپارچه‌ای برای کار کارمندان است که قابلیت‌های ارسال پیام و ویژگی‌های دیگری نظیر هنگ آوتز چت، هنگ آوتز میت، جیمیل و گوگل درایو را در خود جای داده است.
 
این نرم‌افزار به‌عنوان رقیب اصلی نرم‌افزارهای پیام‌رسان شرکتی مانند اسلک یا مایکروسافت تیمز عمل خواهد کرد.
البته برای داشتن قابلیت‌هایی مانند تقویم بهتر است به سراغ این نرم‌افزار جدید گوگل نیایید، اما ممکن است با استفاده از آن برای انجام کارهایی مانند کنفرانس ویدئویی یا پاسخ به ایمیل همکارتان نیازی به ورود به چند نرم‌افزار مختلف نداشته باشید.
 
 
 
این نرم‌افزار بخشی از ابزار تولیدی G Suite است که توسط تیم ابری گوگل اجرا می‌شود.
به‌ این‌ ترتیب شرکت‌ها از این‌ پس می‌توانند به‌جای استفاده از چندین برنامه به‌صورت همزمان، به استفاده از یک یا دو برنامه اکتفا کنند و همه قابلیت‌های نرم‌افزارهای دیگر را در آنها پیدا کنند.
 
بسیاری از کمپانی‌ها برای سرویس‌هایی مانند تقویم، جیمیل و داکز از گوگل استفاده می‌کنند، اما برای انجام بحث‌های کاری خود به نرم‌افزارهای کمپانی‌های دیگر مانند اسلک یا موارد مشابه روی می‌آورند.
این امر موجب می‌شود تا کاربران G Suite دلیلی برای استفاده همه‌جانبه از گوگل داشته باشند و به سراغ نرم‌افزارهای کمپانی‌های دیگر نروند.
 
کد مطلب: 59709
برچسب ها: گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام