۰
plusresetminus
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۲

ایده موفقی که سامسونگ از اپل کپی کرد!

ایتنا - به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد پرچمدار جدید خود را همراه ویژگی مشابه «ایردراپ» دستگاه‌های اپل به بازار عرضه کند.
ایده موفقی که سامسونگ از اپل کپی کرد!


سامسونگ مشغول توسعه قابلیتی برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها در دستگاه‌هایش است که شبیه قابلیت «ایردراپ»(AirDrop) اپل است. سامسونگ قابلیت جدید خود را Quick Share نامیده است.

به گزارش ایتنا از مهر، وب سایت XDA Developers از طریق یک منبع آگاه که موبایل گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G را در اختیار دارد به فایل APK این ویژگی دست یافته است. بنابراین به نظر می‌رسد قابلیت Quick Share در پرچمدار آینده سامسونگ رونمایی می‌شود.

این ویژگی هم مانند «ایردراپ» ( در دستگاه‌های اپل)  به فرد امکان می‌دهد به راحتی فایل‌های مورد نظر خود را میان دو موبایل گلکسی به اشتراک بگذارد.

کاربر می‌تواند به انتخاب خود  فایل‌های مورد نظر را با شماره تماس‌های موجود در فهرست خود به اشتراک بگذارد یا اجازه اشتراک گذاری به دستگاه‌های نزدیک به خود را صادر کند. 
 

همچنین کاربران با استفاده از قابلیت Quick Share می‌توانند فایل‌هایی را در دستگاه‌های مجهز به Smart Things به اشتراک بگذارند. برای این منظور فایل‌های مورد نظر باید به طور موقت در Samsung Cloud آپلود و سپس به دستگاه‌های مجهز به Smart Things  منتقل شود. البته با کمک Quick Share فقط می‌توان در هر بار یک گیگابایت اطلاعات و روزانه فقط ۲ گیگابایت اطلاعات ارسال کرد.

از آنجا که سامسونگ هنوز این ویژگی را اعلام نکرده، مشخص نیست در دستگاه‌های قدیمی نیز قابل استفاده باشد یا خیر. 
کد مطلب: 59655
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام