۰
plusresetminus
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸

گوگل اشتراک‌گذاری فایل‌ها در گوشی‌های اندروید را آسان‌تر می‌کند

ایتنا - گوگل قصد دارد قابلیتی مشابه با ایردراپ را به گوشی‌های اندرویدی اضافه کند تا بتوان با فعال کردن وای.فای و بلوتوث برای انتقال سریع فایل در گوشی‌های نزدیک به هم اقدام کرد.
گوگل اشتراک‌گذاری فایل‌ها در گوشی‌های اندروید را آسان‌تر می‌کند


به دنبال عرضه انواع اپلیکیشن‌ها به منظور به اشتراک گذاری سریع فایل‌های حجیم میان گوشی‌های اندرویدی نزدیک به هم، حالا گوگل قصد دارد خود این خدمات را به کاربران ارائه دهد.

به گزارش ایتنا از مهر، خدمات یادشده که به اشتراک گذاری نزدیک یا Nearby Sharing نام گرفته، ابزاری در حال طراحی است که ارسال سریع عکس و ویدئو از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر را ممکن می‌کند. خدمات مذکور فعلاً برای دو گوشی پیکسل ۲ ایکس ال و پیکسل ۴ به طور آزمایشی عرضه شده است.

برد این فناوری بین سه تا چهار متر است و برای دسترسی به آن امکانات تازه ای به بخش تنظیمات سیستم عامل اندروید اضافه می‌شود. کاربران می‌توانند تعداد افرادی که می‌توانند از این طریق گوشی آنها را مشاهده کنند، محدود کرده یا گوشی خود را به طور کامل مخفی کنند.

انتظار می‌رود در آینده نزدیک تعداد بیشتری از گوشی‌های اندرویدی ساخت سامسونگ و همین طور شرکت‌های چینی به این خدمات مجهز شوند. گفته می‌شود گوگل به طور رسمی اطلاعات بیشتر در این زمینه را در کنفرانس توسعه دهندگان خود در ۱۲ ماه می امسال ارائه خواهد کرد.
کد مطلب: 59653
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام