۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۴

جایگزینی نرم‌افزار گوگل مپس با تام تام در تلفن‌های هواوی

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نرم‌افزار مسیریابی و نقشه تام به‌زودی در تلفن های همراه هواوی جایگزین گوگل مپز خواهد شد.
جایگزینی نرم‌افزار گوگل مپس با تام تام در تلفن‌های هواوی
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نرم‌افزار مسیریابی و نقشه تام به‌زودی در تلفن های همراه هواوی جایگزین گوگل مپز خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، حال که کمپانی هواوی به صورتی کاملاً مؤثر روابط خود را گوگل قطع کرده است قصد دارد تا با یافتن یک شریک غیر آمریکایی نرم‌افزار مسیریابی جدیدی را برای تلفن های همراه هوشمند خود ارائه کند.
 
کمپانی تام به‌تازگی افشا کرده است برای تعیین نرم‌افزار نقشه و مسیریابی و همچنین اطلاعات ترافیکی با هواوی قرارداد جدیدی را امضا کرده است. این قرارداد که به چندی پیش منعقد شده است تاکنون افشا نشده بود و هر دو کمپانی از ارائه جزئیات آن خودداری کرده بودند.
 
 
 
انجام چنین شراکت‌هایی توسط کمپانی هواوی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد زیرا این کمپانی چینی پس از ورود به فهرست سیاه آمریکا و مواجهه با اعمال تحریم‌های عظیم دولت این کشور مجبور شد تا برای ارائه قابلیت‌های مختلف به کاربرانش با شرکای جهانی دیگری قرارداد ببندد.
 
بااین‌حال خبر عقد قراردادهای این‌چنینی برای طرف داران هواوی خبر بسیار بزرگی است زیرا نشان‌دهنده آن است که اگرچه به‌زودی دسترسی هواوی به نرم‌افزارهای گوگل که در جهان شهرت خاصی دارند محدود خواهد شد اما قابلیت‌های حیاتی تلفن های همراه هوشمند این شرکت همچنان برقرار خواهند بود.
 
کد مطلب: 59620
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام