کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشخصات صفحه ‌نمایش وان پلاس 8 پرو افشا شد

سايت خبری ايتنا , 7 بهمن 1398 ساعت 11:06

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی برتری چشم‌گیر صفحه‌نمایش وان پلاس 8 پرو نسبت به تلفن‌های همراه خط تولید گلکسی اس 20 است.


گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی برتری چشم‌گیر صفحه‌نمایش وان پلاس 8 پرو نسبت به تلفن‌های همراه خط تولید گلکسی اس 20 است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  trustedreviews، کاربران تلفن‌های همراه هوشمند در سال 2020 در بازار پرچم‌داران با گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب روبرو خواهند بود و البته حاشیه‌های صفحه‌نمایش‌ها یکی از اصلی‌ترین نقاط تمایز این دستگاه‌ها خواهد بود.
 
به همین دلیل اگرچه وجود حداکثر رزولوشن 120 هرتزی در تنظیمات صفحه‌نمایش پرچم‌داران ممکن است تغییر چندان بزرگی محسوب نشود اما حتما برای کسانی که بین خرید وان پلاس 8 پرو یا یکی از همراه‌های هوشمند سری گلکسی اس 20 شک دارند گزینه‌ای تعیین‌کننده خواهد بود.
 

 صفحه ‌نمایش وان پلاس 8 پرو
 
افشاگری‌های انجام‌شده از وان پلاس 8 پرو حاکی از آن است که این تلفن همراه هوشمند ممکن است با حداکثر رزولوشن 120 هرتزی به بازار عرضه شود. وب‌سایت تروتک تصاویری را از این دستگاه به نمایش گذاشته است که نرخ رفرش صفحه‌نمایش این دستگاه را نمایش می‌دهد و در آن بالاترین نرخ رفرش 120 هرتز معرفی شده است.
 
علاوه بر این وب‌سایت یاد شده تأکید کرده است که رزولوشن صفحه‌نمایش با فعال‌سازی میزان بالاتر کاهش پیدا نخواهد کرد و همین امر موجب می‌شود که تأثیر آن روی میزان مصرف باتری بیشتر باشد و مصرف باتری را افزایش بدهد. به‌این‌ترتیب باقی مانند رزولوشن در بالاترین حالت ممکن خود به انتخاب کاربران یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت وان پلاس 8 پرو نسبت به تلفن‌های هوشمند سری گلکسی اس 20 خواهد بود که در حالت 20 هرتزی تنها رزولوشن فول اچ‌دی 1080 پیکسلی را ارائه می‌دهند.
 
البته همان‌طور که گفته شد این برتری تنها به صفحه‌نمایش محدود شده است و هنوز مشخص نیست که تأثیر آن روی مصرف بارتی دستگاه تا چه حد خواهد بود. به‌این‌ترتیب این حقایق تا زمان رونمایی از هر دو دستگاه رقیب و تست آنها مشخص نخواهد شد.
 


کد مطلب: 59618

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59618/مشخصات-صفحه-نمایش-وان-پلاس-8-پرو-افشا

ايتنا
  https://www.itna.ir