۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹

سامسونگ مدیر بخش تلفن ‌همراه خود را عوض کرد

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده از بلومبرگ حاکی از آن است که سامسونگ روه تائه مون را به‌عنوان مدیر بخش تلفن‌های همراه هوشمند خود انتخاب کرد.
سامسونگ مدیر بخش تلفن ‌همراه خود را عوض کرد
گزارش‌های به‌دست‌آمده از بلومبرگ حاکی از آن است که سامسونگ روه تائه مون را به‌عنوان مدیر بخش تلفن‌های همراه هوشمند خود انتخاب کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، پیش‌ازاین دی جی کوه در این سمت قرار داشت اما ازاین‌پس رو تائه مون جای او را خواهد گرفت. لازم به ذکر است که دی جی کوه به‌عنوان رییس بخش فناوری اطلاعات، موبایل و ارتباطات سامسونگ در این شرکت به کار خود ادامه خواهد داد.
 
روه سومین مدیر ارشد اجرایی سامسونگ در دوازده سال گذشته است. پیش از او دی جی کوه از سال 2015 این سمت را بر عهده داشت و قبل از کوه نیز جی کی به مدت 6 سال به‌عنوان مدیر بخش تلفن‌های همراه هوشمند خدمت کرد. روه ، که در سال 1997 با سامسونگ همراه بود ، به پیشرفت دستگاه گلکسی کمک کرد و نقش بزرگی را در طراحی و مهندسی خط تولید این تلفن‌های همراه هوشمند ایفا کرد.
 
 
 
بااین‌حال مشکلات چند سال گذشته سامسونگ موجب شده است تا او به بخش دیگری منتقل شده و استعداد خود را در بهبود شهرت کیفیت سامسونگ به کار بگیرد. سامسونگ تحت رسایت کو مجبور به جمع‌آوری دستگاه‌های گلکسی نوت 7 شد و همچنین تلفن همراه گلکسی فولد به خاطر مشکلات صفحه‌نمایش با تأخیر در عرضه روبرو شد.
 
اهداف اولیه روه محافظت از محصولات تاشو در بازار امروز و کمک به سامسونگ برای توسعه بازار خود در چین و هند است. روه همچنین بیش از این توانسته بود با تأمین قطعات تلفن‌های همراه سامسونگ از شرکای خارجی بتواند از پس رقبای سرسخت خود مانند هواوی، شیائومی و اوپو به‌خوبی بربیاید.
 
ترافیک کاری او با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 20 و همچنین دومین تلفن همراه هوشمند این کمپانی در تاریخ 11 فوریه، از روز اول ورود به این سمت بسیار سنگین خواهد بود.
 
کد مطلب: 59616
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام