کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزوده شدن 120 بازی به پلتفرم گوگل استادیا

سايت خبری ايتنا , 6 بهمن 1398 ساعت 4:00

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل قصد دارد تا با افزودن 120 عنوان بازی جدید به استادیا محبوبیت این پلتفرم را افزایش دهد.


گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل قصد دارد تا با افزودن 120 عنوان بازی جدید به استادیا محبوبیت این پلتفرم را افزایش دهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، زمانی که گوگل استادیا به بازار عرضه شد با استقبال چندانی روبرو نشد اما امید خود را از دست نداد. استادیا درواقع محصول شایسته جدیدی است که به گیمرها اجازه می‌دهد تا عنوان‌های جدید بازی را با صرف هزینه‌ای اندکی برای خرید سخت‌افزار در دسترس داشته باشند.
 
بااین‌حال بسیاری از کاربران اولیه این سیستم از تأخیر، کیفیت تصویر پایین و قابلیت‌های کم شده در برخی از بازی‌ها شکایت داشتند اما گوگل برای تحت شعاع قرار دادن این مشکلات برنامه زمانی مبهم ولی امیدوارکننده‌ای را در رابطه با افزوده شدن 120 بازی به این سرویس وعده داده است.
 
بر این اساس کاربران دسکتاپ در طی ماه‌های آینده می‌توانند بازی‌ها را با کیفیت 4K اجرا کنند اما هنوز مشخص نیست که آیا بازی با رزولوشن بالا موجب ایجاد تأخیر بیشتری می‌شود یا خیر. البته ممکن است گوگل روی مشکلات تأخیر اجرای بازی کار کند چراکه این مشکلی شایع است بسیاری از کاربران را از ادامه استفاده از این سرویس منصرف می‌کند.
 

 افزوده شدن 120 بازی به پلتفرم گوگل استادیا
 
علاوه بر این آن دسته از کاربرانی که دسته بازی استادیا را خریداری کرده‌اند بالاخره می‌توانند از اتصال وایرلس آن به هنگام بازی کردن از طریق نسخه دسکتاپ کروم استفاده کنند. جلب است بدانید که در حال حاضر این گیم پد بدون کابل یواس‌بی نوع C خود کار نمی‌کند.
 
علاوه بر این در برنامه‌های جدید گوگل در رابطه با استادیا آمده است که این سیستم در آینده نزدیک از تلفن‌های اندرویدی بیشتری پشتیبانی خواهد کرد. از زمان عرضه این محصول در ماه نوامبر تنها تلفن‌های همراه اجراکننده آن دستگاه‌های پیکسل بوده‌اند اما انتظار می‌رود که این محصول برای خط تولید سامسونگ گلکسی نیز عرضه شود.
 
 گوگل اعلام کرده است که در حدود 10 عنوان بازی جدید در میانه سال 2020 به این سیستم راه پیدا می‌کنند و این کمپانی بازی‌های ماه فوریه را در انتهای ماه میلادی جاری برای استادیا پرو (اشتراکی از این پلتفرم که بازی‌های رایگانی را در طی یک سال عرضه می‌کند)عرضه خواهد کرد.
 


کد مطلب: 59606

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59606/افزوده-شدن-120-بازی-پلتفرم-گوگل-استادیا

ايتنا
  https://www.itna.ir