کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسل جدید ابزار جانبی «گو پرو» به بازار می‌آید

سايت خبری ايتنا , 16 بهمن 1398 ساعت 8:36

ایتنا- به نظر‌ می‌رسد که یکی از بهترین محصولات جهان با یک وسیله جانبی بسیار محبوب روبرو شده است و دستگاه گو پرو به تازگی با یکی از بهترین تجهیزات جانبی همراه شده است.


به نظر‌ می‌رسد که یکی از بهترین محصولات جهان با یک وسیله جانبی بسیار محبوب روبرو شده است و دستگاه گو پرو به تازگی با یکی از بهترین تجهیزات جانبی همراه شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گو پرو یکی از محبوب‌ترین تجهیزات فیلم‌برداری اکشن در جهان است و یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی عرضه شده برای دوربین هیرو 8 گو پرو، مدیا مد است.
 
این وسیله جانبی بسیار کاربردی نه تنها میکروفون بسیار قدرتمندی را به هیرو 8 اضافه می‌کند بلکه از خروجی اچ.دی.ام.آی و ورودی جک 3.5 میلیمتری بهره مند شده است و همین موضوع نیز موجب ایجاد موجی از رضایت در میان کاربران شده است.
 

دوربین گو پرو
 
این ابزار جانبی موجب می‌شود که کاربری این دستگاه در نوع خود پیشرفت بسیار زیادی در کاربری داشته باشد و همین امر نیز می‌تواند بازار فروش بسیار مناسبی را برای این ابزار جانبی به ارمغان بیاورد.
 
مدیا مد از لحاظ ظاهری به محل قرارگیری دوربین کارما گریپ گو پرو شباهت زیادی دارد و شما برای اتصال به یواس‌بی نیازمند برداشتن پوشش باتری گو پرو هستید. این امر اگرچه به ظاهر منطقی به نظر می‌رسد اما همچنین به معنای آن است که به کارت حافظه هیرو 8 دسترسی آسانی نخواهید داشت.
 
این امکانات با محبوبیت بالای دوربین‌های گو پرو به خوبی همخوانی دارند و به همین دلیل نیز پیش‌بینی فروش بسیار بالای این محصول چیزی نیست که قابل پیش‌بینی نباشد ولی گفته می‌شود که نسل‌های بعدی این تجهیزات جانبی به صورت مستقیم به فروش این نسخه بستگی دارند.
 


کد مطلب: 59604

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59604/نسل-جدید-ابزار-جانبی-گو-پرو-بازار-می-آید

ايتنا
  https://www.itna.ir