کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عصر شبکه با عصر رایان شبکه چه فرقی دارد؟

30 دی 1398 ساعت 16:49

موسسه آموزشی عصر رایان شبکه با نام تجاری عصر شبکه و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و زیر نظر ILO  (سازمان بین المللی کار)که تنها مرجع صدور مدرک بین المللی در ایران است، دوره های آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات، آموزش شبکه ، میکروتیک ، مایکروسافت ،سیسکو، لینوکس ،امنیت شبکه را برگزار می کند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که عصر شبکه یا عصر رایان شبکه؟ عصر شبکه با عصر رایان شبکه چه فرقی دارد؟ باید در پاسخ به شما گفت که عصر شبکه همان عصررایان شبکه است. موسسه آموزشی عصر رایان شبکه با نام تجاری عصر شبکه و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و زیر نظر ILO  (سازمان بین المللی کار)که تنها مرجع صدور مدرک بین المللی در ایران است، دوره های آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات، آموزش شبکه ، میکروتیک ، مایکروسافت ،سیسکو، لینوکس ،امنیت شبکه را برگزار می کند.
عصر شبکه با هدف آموزش مهارت آموزی و تعلیم متخصصان برای جذب بازار کار، گواهینامه های بین المللی نیز به دانشجویان خود اعطا می کند.

حرفه‌ای ها از عصر شبکه می آیند
عصر شبکه آموزشگاه منحصر به فردی است که با رسالت آموزش بر پایه اشتغال، دوره های آموزشی حرفه ای را برگزار می کند .
بدین معنی که ممکن است در تمام موسسات آموزشی دوره های مقدماتی خود همچون آموزش سیسکوCCNA ، آموزش مایکروسافتMCSA2016  در هر موسسه ای آموزش داده شود اما  برای گذراندن دوره های تخصصی‌تر فقط یک گزینه برای انتخاب شما وجود دارد و آن هم عصر شبکه است.

دوره های آموزشی ارتباطات  ماهواره‌ای VSAT ، CCIE Security  ، CCIE R&S ،
CCIE Service Provider Provider ، CCIE  Data Center  تنها در عصر شبکه آموزش داده می شوند و این موسسه بر خود می بالد که به کمک کادر مجرب و حرفه‌ای خود، متخصصانی آماده به کار تعلیم می دهد.
شما هم اگر قصد دارید به جمع حرفه ای ها و متخصصان راه پیدا کنید، به عصر شبکه بیاید

عید 1399 مهندس، سیزده به در
تعطیلات نوروزتان در بوت کمپ عصر شبکه مهمان فضای دوستانه، آموزشی و تخصصی باشید. آموزشگاه مهندسی عصر شبکه  برای شانزدهمین سال متوالی، بوت کمپ نوروزی برگزار می کند و به شما این پیشنهاد را می دهد که با شرکت و گذراندن این دوره ها، تعطیلات نوروز را با تخصص به پایان ببرید.

دوره‌های مهندسی شبکه ویژه نوروز شامل آموزش مایکروسافت(  ( MCSA2016، آموزش سیسکو CCNA R&S ، آموزش میکروتیک (MTCNA – MTCRE – MTCUME - MTCTCE) ،  آموزش  Network  است.

دوره‌های بوت کمپ نوروزی چه مزیتی دارد؟
مزیت اول و بسیار مهم بوت کمپ نوروزی صرفه جویی در زمان است. دانش پذیران می تواند از این فرصت پیش آمده استفاده کند تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان مهارت لازم برای ورود به بازار کار را کسب کند.
. دوره فشرده  عصر شبکه نسبت به دوره‌های عادی هیچ‌گونه تغییری در  استانداردهای آموزشی ندارد مانند ساعات کلاس مطابق دوره های عادی رعایت می شود، تنها روزهای آن به صورت فشرده و پشت سر هم است.

دوره‌های نوروزی کارگاهی – سناریو محور به همراه لابراتوار مجهز  برگزار می شوند و  سرفصل دوره‌ها به‌صورت کامل و مطابق استاندارد به دانشجو ارائه می‌شوند
با پشت سر گذاشتن دوره های نوروزی شما آمادگی لازم برای ورود به بازار به دست می آورید. شما می توانید امیدوار باشید که بعد از مدت کوتاهی که در کسب و کارهای کوچک مشغول بودید، رزومه خوبی برای خود دست و پا کنید و به سوی شرکت ها و سازمان ها  برتر گام بردارید.
 


چرا بریم بوت کمپ؟
دانشجویان و یا کارمندانی که در طول سال نمی‌توانند در کلاس عادی شرکت کنند و یا ساکن شهرستان هستند و علاقمند به شرکت در کلاس های حضوری هستند و فارغ از حق انتخاب آموزش مجازی و کلاس های مجازی همزمان، تمایل به حضور در کلاس دارند، تعطیلات نوروز بهترین زمان ممکن را برای آنها فراهم می کند.
بوت کمپ های نوروزی عصر شبکه  برای دانشجویان که به تهران سفر می کنند نیز مناسب است و می تواند سفر پربارتری را برای آنها رقم بزند.

می‌توان نوروز را به دلیل خلوتی شهر تهران و همچنین امکان تردد راحت بهترین زمان برای آموزش دانشجویان و کارمندانی که به دلیل دغدغه‌های ذهنی و شغلی زیاد در طول سال نمی‌توانند در کلاس‌های عادی شرکت کنند و یا ساکن شهرستان هستند و هزینه اقامت و رفت و آمد در کلاس‌های عادی مقدور نیست می‌توانند با هزینه کمتری با اقامت کوتاه‌تر در پانسیون‌های نزدیک به عنوان بهترین گزینه در امر آموزش استفاده کنند.
عصر شبکه بوت کمپ نوروزی خودر ا با آموزش و ارائه، دوره های آموزش CCNA، آموزش MCSE206، آموزش Mikrotikو آموزشLinux، برگزار می کند.

از مدرسه کسب و کار مالی، حسابدار می بارد
این نوید را به شما بدهیم که عصر شبکه علاوه بر آموزش دوره های تخصص فناوری اطلاعات و ارتباطلات، ازسال 92 با راه اندازی اولین مدرسه کسب و کار مالی را در ایران راه اندازی کرد و تا کنون توانسته نقش موثری در اشتغال و فعالیت دانشجویان خود داشته باشد.
موسسه آموزشی عصر رایان شبکه امروز با برگزاری دوره های مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی، حسابداری مقدماتی، حسابداری ویژه بازار کار، بورس مقدماتی، بورس تکنیکال، بورس بنیادی(فاندامنتال)، MBAمالی، اکسل ویژه مالی و بسیاری دیگر از فصول درسی، دانشجویان خود را به صلاح مهارت برای ورود به بازار کار مجهز می کند.
 
منبع : ویرلن
 
 


کد مطلب: 59594

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59594/عصر-شبکه-رایان-فرقی

ايتنا
  https://www.itna.ir