کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا باید به بالی سفر کرد؟

29 دی 1398 ساعت 14:02

بالی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین جزایر توریستی کل مجمع الجزایر اندونزی است. بازدید از اینجا حواس را به خود جلب می کند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بالی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین جزایر توریستی کل مجمع الجزایر اندونزی است. بازدید از اینجا حواس را به خود جلب می کند. به محض ورود ، عطر محسور کننده بخور و روغن میخک در هوای غلیظ گرمسیری استنشاق می شود. نخاله های بادام زمینی در غرفه های کنار جاده ، پیشنهادات گلبرگ پخش شده در پیاده روهای شلوغ و زنگ های موسیقی سنتی گیملان در برابر وزوزهای موتور سیکلت شاید خوب نباشد این جزیره علی رغم دلهره و هرج و مرج مناطق اصلی گردشگری ، سرشار از زیبایی های طبیعی است و دارای جاذبه هایی برای هر نوع مسافر تور بالی است.
موج سواران برای تور افسانه ای آمده اند ، کوهنوردان می توانند قله های آتشفشانی جنگل را به لرزه درآورند و آبشارهای مه آلود را پیدا کنند و دوچرخه سواران می توانند از طریق مناظر سرسبز که با تراسهای برنج در روستاهای سنتی دوچرخه سواری کنند.
صحنه هنری غنی این جزیره یکی دیگر از قرعه کشی های برتر است ، و اگر آرامش اولویت شماست ، خرید در بالی و آبگرم درمانی با افسانه - و مقرون به صرفه است.
معنویت یک لایه دیگر به جذابیت بالی می افزاید و دیدن معابد باشکوه و مراسم مقدس هندو چیزهای برجسته ای برای انجام این کار است. از آنجا که کتاب و فیلم مشهور Eat، Pray، Love بالی را مورد توجه قرار داده است ، تورنمنت های گردشگری بطور غیرقابل انکار افزایش یافته اند ، اما اگر از مسیر شلوغی بالی دور شوید ، باز هم می توانید بالی قدیمی را تجربه کنید.

 

1 - معبد تانالوت


در حدود 20 كیلومتری شمال غربی كوتا ، پورا تانالوت ("پورا" به معنی معبد بالیون) به دلیل قرار گرفتن در ساحل دیدنی و جذاب در یك جزیره صخره ای كه با امواج توفنده احاطه شده است ، یكی از نمادین ترین معابد بالی است. برای مردم بالی یکی از مقدس ترین کلیه معابد دریایی جزیره است. هر شب ، تعداد زیادی از گردشگران از کوتا ، لژیان و سانور راه خود را از طریق هزارتوی خطوطی که توسط فروشندگان سوغات برای تماشای آن رصد می شوند ، پیدا می کنند. معبد پورا تاناه لوط در آغاز قرن شانزدهم ساخته شده است و تصور می شود از كاهن نیرارا الهام گرفته شده است ، كه از صیادان محلی خواسته است پس از گذراندن شب در بیرون آمدن صخره ، یك معبد بسازند.اگرچه خارجی ها نمی توانند وارد هیچ یک از معابد شوند ، اما می توانید با سرعت کم به معبد اصلی بروید ، و سرگرمی در مسیرهای گرفتن عکس و خنک کردن محیط با شکوه سرگرم کننده است. یا می توانید در یکی از رستوران ها و کافه های کوهنوردی اینجا استراحت کنید و حتی نمونه معروف قهوه سیویت Kopi luwak  را امتحان کنید ، در حالی که حیوانات دوستانه روی میزهای کافه چرت می زنند.

 

2- قله باتور


هر روز صدها نفر از بازدید کنندگان از قله 1700 متری قله باتور شروع به تماشای طلوع آفتاب در بالای موزائیک سرسبز کوههای پوشیده از غبار می کنند. این آتشفشان فعال مقدس در منطقه کینتمانی در ارتفاعات مرکزی بالی قرار دارد و حدود یک ساعت رانندگی از اوبود فاصله دارد و پیاده روی به قله برای تماشای طلوع آفتاب ، مدتهاست لیست موارد برتر در تور ارزان بالی را در بر گرفته است. پیاده روی در مسیرها به خوبی نشان داده شده است و معمولاً حدود دو تا سه ساعت طول می کشد. مسیرهای هدایتی معمولاً شامل صبحانه پیک نیک است که تخم مرغهای آن توسط بخار آتشفشان فعال پخته می شوند. در یک روز روشن ، دیدنی ها دیدنی و جذاب هستند. رشته کوه اطراف دریاچه باتور زیبا و منبع اصلی آب آبیاری جزیره است.کفش های پیاده روی محکم ضروری است و توصیه می شود گرم بپوشید زیرا درجه حرارت قبل از طلوع آفتاب می تواند خنک باشد. همچنین می توانید در چشمه های آب گرم در دهکده زیبای تویا بونگ در کرانه دریاچه باتور ، یک سفر ترکیبی را در اینجا ترکیب کنید.

 

3- جنگل میمون اوبود


تنها 10 دقیقه پیاده روی از مرکز شهر در اوبود ، جنگل میمون که به عنوان پناهگاه جنگلی میمون ها در بالی معروف است ، یکی از جاذبه های تفریحی این شهر توریستی و دیدنی برای دوستداران حیوانات و عکاسان است. علاوه بر ماکی های بلند و طوسی خاکستری که خانه خود را در اینجا تشکیل می دهند ، بخش بزرگی از جذابیت ، جنگل میمون ها هستند که در آن پرسه می زنند. مسیرهای آسفالته در میان جنگلهای ضخیم درختان غول پیکر بنانیان و جوز هندی عبور می کنند ، جایی که مجسمه های خزه پوشیده و معابد باستانی در میان شاخ و برگهای متراکم پراکنده می شوند
 


این جنگل برای نشان دادن همزیستی هماهنگ بین انسان و حیوان در نظر گرفته شده است. این گیاه همچنین گیاهان کمیاب را ذخیره می کند و به عنوان مکانی برای تحقیق در مورد رفتارهای ماکاک ، به ویژه تعامل اجتماعی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.در قیمت تور بالی ارزان حتما از این پارک دیدن کنید.
 
 


کد مطلب: 59582

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59582/چرا-باید-بالی-سفر

ايتنا
  https://www.itna.ir