۰
plusresetminus
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶

افشای قابلیت ضبط ویدیو 8K و صفحه‌ نمایش 120 هرتزی گلکسی اس 20 پلاس

ایتنا- افشای تصاویر گلکسی اس 20 همچنان ادامه دارد و افشاگری اخیر این تلفن همراه هوشمند برای علاقه‌مندان به عکاسی خبرهای خوبی دارد.
افشای قابلیت ضبط ویدیو 8K و صفحه‌ نمایش 120 هرتزی گلکسی اس 20 پلاس
افشای تصاویر گلکسی اس 20 همچنان ادامه دارد و افشاگری اخیر این تلفن همراه هوشمند برای علاقه‌مندان به عکاسی خبرهای خوبی دارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گروه XDA-Developers مدعی شده است که به اطلاعات نرم‌افزار دوربین اس 20 پلاس از قبیل برخی قابلیت سخت‌افزاری و همچنین صفحه‌نمایش 120 هرتزی این دستگاه دسترسی پیدا کرده است.
 
شایعه‌های گذشته حاکی از آن بودند که حداقل یکی از نسخه‌های اس 20 از ضبط ویدیو 8K با 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند که برای بسیاری از افراد کفایت می‌کند. دوربین اصلی گلکسی اس 20 پلاس 12 مگاپیکسلی است که البته برای ضبط تصاویر 8K به حس‌گر قدرتمندتری نیاز دارد.
 
 گلکسی اس 20 پلاس  
 
علاوه بر این شایعات حاکی از آن هستند که شما ممکن است بتوانید ویدیوهای 4K را به‌صورت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. هیچ اثری از وجود دوربین 108 مگاپیکسلی در این مدل دیده نمی‌شود و ممکن است که این حس‌گر قدرتمند برای گلکسی اس 20 الترا کنار گذاشته شده باشد.
 
با نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری به‌دست‌آمده متوجه می‌شویم که این تلفن همراه هوشمند اولین پرچم‌دار سری اس سامسونگ است که از جک 3.5 میلی‌متری برخوردار نیست و البته حسگر در نظر گرفته شده برای آن برای ذخیره فضا در صفحه‌نمایش ادغام‌شده است.
 
البته دوربین نرم‌افزار این همراه هوشمند نیز تغییرات زیادی را در خود جای داده است. برای مثال شما با استفاده از حالت «Single Take» به‌کاررفته در این نرم‌افزار می‌توانید دوربینتان را حرکت بدهید و دستگاه به‌صورت خودکار شروع به تصویربرداری می‌کند. همچنین قابلیت « Smart Selfie Angle» این نرم‌افزار اگر تشخیص بدهد که افراد حاضر در سلفی شما زیاد هستند، حالت زاویه باز را به‌صورت خودکار فعال می‌کند.
 
انتظار می‌رود که سامسونگ از سری جدید پرچم‌دارهای خود در تاریخ 11 فوریه  رونمایی کند و بر همین اساس می‌توان حدس زد که تا آن زمان اطلاعات تکمیلی دیگری در رابطه با دوربین و سایر مشخصات این همراه هوشمند افشا شود. 
 
کد مطلب: 59554
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام