کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیس‌‌بوک ورود نرم‌‌افزارهای سوم شخص را به کاربر اطلاع می‌‌دهد

5 بهمن 1398 ساعت 20:11

ایتنا- کمپانی فیس‌بوک ازاین‌پس به هنگام ورود به وب‌سایتی جدید با حساب کاربری این شبکه اجتماعی اعلانی را به‌صورت ایمیل برای کاربران ارسال می‌کند.


کمپانی فیس‌بوک از این‌ پس به هنگام ورود به وب‌سایتی جدید با حساب کاربری این شبکه اجتماعی، اعلانی را به‌صورت ایمیل برای کاربران ارسال می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بسیاری از کاربران فراموش می‌کنند که چه زمانی و برای ورود به چه وب‌سایت‌هایی اعتبار فیس‌بوک خود را استفاده کرده‌اند، به‌خصوص اینکه انجام این کار تنها به‌راحتی یک کلیک است.

هم‌ اکنون این شبکه اجتماعی قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که در طی آن، زمانی که مشخصات کاربری شما برای ورود به یک نرم‌افزار سوم شخص مورد استفاده قرار می‌گیرد، اعلانی را برایتان ارسال کند.
 
این قابلیت نه‌تنها به‌عنوان یک لایه امنیتی اضافی عمل می‌کند و از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات حساب کاربری شما جلوگیری می‌کند، بلکه موجب می‌شود که شما بتوانید به اطلاعات شخصی‌تان کنترل بیشتری داشته باشید.

این اعلان از طریق ایمیل یا نرم‌افزار فیس‌بوک برایتان ارسال می‌شود و در آن نشان داده می‌شود که فیس‌بوک چه جزئیاتی را در اختیار وب‌سایت‌ها یا نرم‌افزارهای سوم شخص قرار داده است.
 

 
 
اگر به اشتراک‌گذاری ایمیل یا عکستان با یک نرم‌افزار سوم شخصی که قبلاً به آن وارد شده‌اید برایتان خوشایند نبود، می‌توانید روی دکمه «ویرایش تنظیمات» موجود در این ایمیل ارسالی کلیک کرده و به‌ این‌ ترتیب اجازه آن نرم‌افزار را به دسترسی به اطلاعات شخصی‌تان حذف کنید.
 
این اعلانات زمانی برای شما ارسال می‌شود که برای اولین بار از مشخصات کاربری فیس‌بوک برای وب‌سایتی استفاده می‌کنید یا پیش از مدت‌ها می‌خواهید دوباره به آن وب‌سایت وارد شوید.
باید به یاد داشته باشید که شما می‌توانید با ورود به بخش حریم خصوصی فیس‌بوک مشاهده کنید که چه وب‌سایت‌هایی به اطلاعات حساب کاربری شما دسترسی دارند.
 


کد مطلب: 59553

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59553/فیس-بوک-ورود-نرم-افزارهای-سوم-شخص-کاربر-اطلاع-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir