۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰

اولین تصاویر اکسپریا 2020 افشا شد

ایتنا- تصاویر منتسب به تلفن همراه هوشمند سونی اکسپریای سال 2020 حاکی از آن است که این پرچم‌دار برخلاف روند حال حاضر از جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند.
اولین تصاویر اکسپریا 2020 افشا شد
تصاویر منتسب به تلفن همراه هوشمند سونی اکسپریای سال 2020 حاکی از آن است که این پرچم‌دار برخلاف روند حال حاضر از جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  t3، اگرچه تلفن‌های همراه هوشمند سونی اکسپریا نتوانستند پا به‌پای پرچم‌دارهای سامسونگ و اپل حرکت کنند اما هنوز طرفدارهای خاص خودشان را دارند. صفحه‌نمایش 21:9 بلند اکسپریا 1 که اخیرا منتشر شده است، برای تماشای ویدیو عالی است و موجب می‌شود بسیاری از خریداران به سمت آن جذب شوند.
 
کمپانی سونی پس از عرضه نسل فعلی تلفن‌های همراه هوشمند اکسپریا در سال گذشته تاکنون چندان فعال نبوده است بااین‌حال افشاگری به نام استیو همستوفر تصاویری را از این همراه هوشمند منتشر کرده است مه نشان‌دهنده طراحی ویژه آن است. همستوفر هنوز منبع این تصاویر را اعلام نکرده است اما در صورت واقعی بودن آنها می‌توان حدس زد که سونی طراحی هوشمندانه‌ای را برای محصول جدید خود انتخاب کرده است.
 
 
 
مشخصات منتسب به اکسپریای جدید حاکی از آن است که این تلفن همراه هوشمند از صفحه‌نمایش OLED در اندازه 6.6 اینچ و اسپیکرهای جلویی دوگانه استفاده می‌کند که برای حفظ لقب بهترین تلفن همراه پخش‌کننده فیلم ضروری است. همچنین این مشخصات نشان می‌دهند که آرایه دوربین سه‌گانه این دستگاه با سنسور زمان پرواز عرضه می‌شود و دوربین جلویی آن هم 8 مگاپیکسلی است.
 
 البته نکته جالب این است که این نسخه از اکسپریا به‌عنوان یک پرچم‌دار از جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند. همان‌طور که می‌دانید چند سالی است که جک 3.5 میلی‌متری هدفون‌های سیمی در پرچم‌دارهای کمپانی‌های اصلی حذف‌شده‌اند اما اگر این تصاویر درست باشند می‌توان حدس زد که سونی تصمیم گرفته است که این جک را در کنار یواس‌بی نوع C این همراه هوشمند حفظ کند.
 
اما استفاده از جک 3.5 میلی‌متری در این دستگاه نشان داده است که سونی هنوز به کاربران علاقه‌مند به استفاده از هدفون‌های حرفه‌ای سیمی احترام می‌گذارد و سعی دارد تا این دسته از مصرف‌کنندگان بازار که این روزها با روند حذف این قطعه شانسی جز خرید یک پرچم‌دار بدون جک 3.5 میلی‌متری ندارند بتوانند به این دستگاه جذب شوند .
 
کد مطلب: 59535
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام