۰
plusresetminus
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰

اطلاعات دوربین و اسم گلکسی اس 20 پلاس تائید شد

ایتنا- تصاویر افشا شده منسوب به پرچم‌دار سال جدید سامسونگ حاکی از آن است که این تلفن همراه هوشمند با نام گلکسی اس 20 پلاس و دوربین چهارگانه به بازار عرضه می‌شود.
اطلاعات دوربین و اسم گلکسی اس 20 پلاس تائید شد
تصاویر افشا شده منسوب به پرچم‌دار سال جدید سامسونگ حاکی از آن است که این تلفن همراه هوشمند با نام گلکسی اس 20 پلاس و دوربین چهارگانه به بازار عرضه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به‌تازگی جامعه توسعه نرم‌افزار موبایلی XDA-Developers تصاویری را به دست آورده است که آن‌ها را به گلکسی اس 20 پلاس 5G نسبت داده است. صفحه بوت این تلفن همراه هوشمند نام گلکسی اس 20 را به همراه نسخه 5G آن نشان می‌دهد.
 
همچنین اطلاعاتی در رابطه با آرایه دوربین تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ نیز منتشر شده است که خبر از وجود دوربین 12 مگاپیکسلی 1.8 میکرونی به‌عنوان لنز اصلی، یک لنز زاویه باز، یک حسگر تلفوتو و احتمالاً یک لنز ماکرو می‌دهد. همچنین احتمالاً به‌منظور افزایش کیفیت صدا به هنگام ضبط ویدیو در بدنه پشتی این دستگاه میکروفونی تعبیه شده باشد.
 
  گلکسی اس 20
 
بااین‌حال این پرچم‌دار احتمالاً قوی‌ترین نسخه سری اس سامسونگ برای سال 2020 نخواهد بود. شایعه شده است که این کمپانی قصد دارد تا نسخه دیگری از گلکسی اس 20 را با فناوری پیشرفته دوربین سامسونگ (مانند دوربین 108 مگاپیکسلی) و با نام گلکسی اس 20 الترا عرضه کند.
 
همچنین می‌توان انتظار داشت که این کمپانی نسخه‌ای معمولی از گلکسی اس 20 و نسخه‌ای رده پایین از این سری را به بازار عرضه کند تا مخاطبان با بودجه‌های متفاوت بتوانند به پرچم‌دارهای سال جدید سامسونگ دسترسی داشته باشند. انتظار می‌رود که همه نسخه‌های این تلفن همراه هوشمند از ویژگی‌های مشترکی مانند اسنپ دراگون 865 یا در برخی کشورها اگزینوس 990 و صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر نسبت به سری اس 10 برخوردار باشند.
 
کد مطلب: 59530
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام