۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹

ساخت هدست گیمینگ جدید که با الکسا و رایزر کار می‌کند

ایتنا- کمپانی ترمالتیک به‌تازگی هدست گیمینگ جدیدی را معرفی کرده است که با استفاده از الکسا و سیستم رایزر کروما کنترل می‌شود.
ساخت هدست گیمینگ جدید که با الکسا و رایزر کار می‌کند
کمپانی ترمالتیک به‌تازگی هدست گیمینگ جدیدی را معرفی کرده است که با استفاده از الکسا و سیستم رایزر کروما کنترل می‌شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، هدست Riing Pro RGB 7.1 به‌صورتی طراحی شده است که می‌توان با استفاده از دستیار هوشمند الکسا یا سیستم رایزر کروما به آن دستور داد.
البته برای کار کردن این قابلیت‌ها نیازمند یک دستگاه مجهز به الکسا یا نرم‌افزار Synapse رایزر هستید.
 
البته کاربران با استفاده از الکسا یا رایزر می‌توانند بدون ورود به بخش تنظیمات رنگ موردنیازشان را برای هدستشان انتخاب کنند.
آنها همچنین می‌توانند از الکسا بخواهند که رنگ هدست را با اساس شرایط آب و هوایی تنظیم کند و برای مثال رنگ آن را به آبی آسمانی تغییر بدهد.
 
 
از قابلیت‌های دیگر این هدست می‌تواند به بازه فرکانسی 20 هرتز یا 20 کیلوهرتز اشاره کرد و ترکیب آمپلی‌فایرهای ESS ES9018 DAC و SABRE9601K امکان پخش پلی بک 24 بیت / 96 کیلوهرتز با دامنه گسترده پویا با حداقل میزان اعوجاج را فراهم می‌آورد.
 
هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت در نظر گرفته شده برای Riing Pro RGB 7.1 منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که این محصول در سه‌ماهه نسخت سال میلادی جاری به بازار عرضه شود.
البته قیمت هدست‌های RGB مشابه مانند Void RGB Elite Wireless 100 دلاری از کمپانی Corsair و Kraken Ultimate 130 دلاری از کمپانی رایزر موجب می‌شود که بازه قیمتی در نظر گرفته در برای این هدست نیز حدود 100 الی 150 دلار باشد.
 
کد مطلب: 59508
برچسب ها: هدست آلکسا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام