۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸

افزوده شدن ابزار ویرایشی جدید به بومرنگ اینستاگرام

ایتنا- اینستاگرام در توییتی اعلام کرده است که قابلیت‌ها و افکت‌های تصویری جدیدی را به ویژگی منسوخ شده و تکراری بومرنگ اضافه کرده است.
افزوده شدن ابزار ویرایشی جدید به بومرنگ اینستاگرام
اینستاگرام در توییتی اعلام کرده است که قابلیت‌ها و افکت‌های تصویری جدیدی را به ویژگی منسوخ شده و تکراری بومرنگ اضافه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد شایعه‌هایی که در رابطه با قابلیت بومرنگ اینستاگرام مطرح شده بود درست از آب در آمده اند و این شبکه اجتماعی قابلیت‌های خلاقانه جدیدی را برای این بخش ارائه کرده است.
 
یکی از این قابلیت‌ها ابزار قیچی کردن ویدیو است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند نقطه شروع و پایان چرخه‌های بومرنگ ویدیو موردنظرشان را مشخص کنند. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی به ضبط دوباره بومرنگ‌ها یا قانع شدن به یک ویدیو نه‌چندان عالی نخواهد بود.
 
 
 
علاوه بر این سه افکت تصویری دیگر از قبیل SlowMo یا همان اسلوموشن با نصف سرعت پلی بک، Echo یا تار کردن تصویر و Duo برای براق کردن آن وجود دارد. گزارش‌های به‌دست‌آمده از TechCrunch نشان می‌دهد که این افکت‌ها مانند برخی از ویژگی‌های اینستاگرام چندان جدید نیستند و شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر اسنپ چت و تیک‌تاک نیز از مدت‌ها قبل افکت‌های مشابهی داشته‌اند.
 
بااین‌حال این افکت‌های تصویری جدید و قابلیت‌های عرضه‌شده برای بومرنگ موجب می‌شود که کاربران بیش‌ازپیش‌ازاین قابلیت منسوخ شده و تکراری در اینستاگرام استفاده کنند.
 
کد مطلب: 59507
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام