۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۸

برنامه آمازون برای تجهیز خودروهای روز دنیا به دستیار هوشمند الکسا

ایتنا- کمپانی آمازون سعی دارد تا با تجهیزات خودروهای روز دنیا به الکسا، این دستیار هوشمند را از دوستی خانگی به بازوی انجام تمامی کارهای روزانه کاربر تبدیل کند.
برنامه آمازون برای تجهیز خودروهای روز دنیا به دستیار هوشمند الکسا
کمپانی آمازون سعی دارد تا با تجهیزات خودروهای روز دنیا به الکسا، این دستیار هوشمند را از دوستی خانگی به بازوی انجام تمامی کارهای روزانه کاربر تبدیل کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، آمازون از سال 2017 مشارکت خود با کمپانی‌های خودروسازی بزرگ نظیر فورد، آئودی، بی ام و و تویوتا را برای ارائه دستیار هوشمند الکسا به خودروهای جدید این کمپانی‌ها آغاز کرد. این کمپانی در همین راستا در روز دوشنبه اعلام کرد که خودروی اسپرت Huracan Evo کمپانی لامبورگینی به همراه خودروی برقی R1S SUV ریویان، کامیون R1T و صد هزار خودروی تحویل کالای آمازون به دستیار هوشمند الکسا مجهز خواهند شد.
 
علاوه بر این دارندگان خودروهای مجهز به دستیار الکسا در سال جاری میلادی می‌توانند با گفتن دستور صوتی «الکسا پول سوخت را پرداخت کن»در 11500 جایگاه سوخت‌گیری Exxon و Mobil از این دستیار هوشمند صوتی بخواهند که پول سوخت آن‌ها را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کند.
 
برنامه آمازون برای تجهیز خودروهای روز دنیا به دستیار هوشمند الکسا 

آمازون تصمیم دارد که الکسا را از چهارچوب خانه‌های هوشمند خارج کرده و به محیط خودروها وارد کند و از این طریق بتواند این دستیار هوشمند را به یک دوست همه‌جانبه برای انجام تمامی کارهای کاربر تبدیل کند. این کمپانی همچنین در تلاش است تا با آوردن الکسا به خودروها بتواند با رقبای خود نظیر گوگل و اپل که هم‌اکنون نرم‌افزارهایشان را در خودروهای روز دنیا مستقر کرده‌اند، رقابت کند.
 
اگرچه مصرف‌کنندگان خودروهای لامبورگینی و ریویان زیاد نیستند اما الکسا از این همکاری برای جلب اعتماد کمپانی‌های خودروسازی دیگر برای به کار بردن الکسا در خودروهایشان استفاده کرده است. آمازون همچنین اظهار کرد که کمپانی فیات قصد دارد تا اولین خودروسازی باشد که پلتفرم سرگرمی Fire TV آمازون را برای نمایشگرهای صندلی عقب خودروهای خود به کار می‌برد.
 
کد مطلب: 59484
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام