۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۲

ساخت روباتی برای مدیریت خانه‌های هوشمند توسط سامسونگ

ایتنا- کمپانی سامسونگ در نمایشگاه CES از روباتی رونمایی کرد که می‌تواند انجام کارها در خانه هوشمند کاربر خود را به‌راحتی مدیریت کند.
ساخت روباتی برای مدیریت خانه‌های هوشمند توسط سامسونگ
کمپانی سامسونگ در نمایشگاه CES از روباتی رونمایی کرد که می‌تواند انجام کارها در خانه هوشمند کاربر خود را به‌راحتی مدیریت کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، روبات بالی که به‌منظور مدیریت خانه هوشمند کاربران ساخته شده است، کاربری‌های بسیار زیادی دارد.
این روبات به نحوی طراحی شده است که می‌تواند به‌عنوان یک دستیار تناسب‌اندام هم فعالیت کند و دارای رابط کاربری متحرکی است که می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، زندگی شما را بر اساس تغییرات نیازتان بهبود ببخشد.
همچنین سامسونگ مدعی شده است که بالی می‌تواند حفاظت از داده‌ها و استانداردهای حریم خصوصی را تقویت کند.
 
در ویدیوی پیش‌نمایش بالی نشان داده شده است که این روبات در یک روز عادی می‌تواند پرده‌های هوشمند را کنار بزند و مثلا تلویزیون را برای حیوان خانگی صاحب خانه روشن کند و ویدئویی را از آن حیوان برای صاحبش ارسال کند.
این روبات همچنین می‌تواند در صورت تشخیص کثیفی خانه جاروبرقی روباتیک را فرابخواند.
سامسونگ می‌گوید اگر کسی به زمین بخورد و برای برخاستن نیاز به کمک داشته باشد، بالی می‌تواند این کار را انجام بدهد.
 
 
نام بالی در طی ماه گذشته در ثبت تجاری جدیدی از این شرکت دیده شد. سامسونگ در رابطه با انتخاب این نام اظهار کرده است که قصد داشته تا از این عبارت برای روبات‌هایی با قابلیت‌های متعدد نظیر تمیز کردن، آموزش نظارت بر امنیت و انجام کارهای روزمره استفاده کند.
 
البته بسیاری از افراد از طراحی ظاهری این روبات ایراد گرفته و آن را به یک توپ تنیس شباهت داده‌اند، اما در مفید بودن آن هیچ شکی وجود ندارد.
لازم به ذکر است که کمپانی سامسونگ هنوز در رابطه با تاریخ عرضه بالی به فروشگاه‌ها و قیمت در نظر گرفته شده برای این روبات بسیار کاربردی اطلاعاتی ارائه نکرده است.
 
کد مطلب: 59481
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام