کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ماساژ ریلکسی، توصیه‌ای همگانی برای زندگی مدرن امروزی!

17 دی 1398 ساعت 15:43

پرکاربردترین ماساژی که بیشتر افراد جامعه به آن نیاز دارند ماساژ ریلکسی است. ماساژی که فقط هدف آن ایجاد حس راحتی و دور کردن استرس‌ها از بدن است. در این مقاله ما قصد داریم ماساژ ریلکسی را مورد بررسی قرار داده و بگوییم که چه کسانی نیاز به ماساژ ریکلسی دارند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



هزاران سال است که تکنیک ماساژ برای انواع مختلف کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طول این مدت انواع مختلفی از ماساژ‌ها بوجود آمده‌اند از ماساژ‌های مشهوری مانندی ماساژ سوئدی گرفته تا ماساژ‌های ناشناخته‌ای مانند ماساژ نقطه هیگو برای پریود شدن.
اما شاید به جرعت بتوان گفت که پرکاربردترین ماساژی که بیشتر افراد جامعه به آن نیاز دارند ماساژ ریلکسی است. ماساژی که فقط هدف آن ایجاد حس راحتی و دور کردن استرس‌ها از بدن است. در این مقاله ما قصد داریم ماساژ ریلکسی را مورد بررسی قرار داده و بگوییم که چه کسانی نیاز به ماساژ ریکلسی دارند.

 

چه کسانی نیاز به ماساژ ریلکسی دارند؟


برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم که اصلا ماساژ ریلکسی چیست؟ هر نوع ماساژی که فقط به منظور دور کردن استرس‌ها از بدن و ایجاد حس راحتی در بدن انجام شود را ماساژ ریلکسی می‌گویند.
با مراجعه به این تعریف در می‌یابیم که تمامی افراد جامعه نیاز به این نوع ماساژ نیاز دارند، به جز افرادی که انجام ماساژ توسط پزشک برای آن‌ها منع شده است.

چه نوع ماساژی برای ریلکس شدن بهتر است:
انواع مختلفی از ماساژ‌ها برای ریلکس شدن بدن وجود دارد. در ادامه ما برخی از مرسوم‌ترین ماساژها برای این منظور را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

1- صندلی‌های ماساژور در اولویت‌اند:
استفاده از صندلی‌های ماساژ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که به دنبال ماساژ ریلکسی هستند. با نشستن بر روی این صندلی‌ها قرار دادن دست‌ها و پاهای خود در مکان مناسب صندلی شروع به ماساژ دادن اندام‌های مختلف بدن شما خواهد کرد این فرآیند در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به طول خواهد انجامید.
مجموعه روتای آماده است که بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌ها و صندلی‌ ماساژور را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. همین حالا سری به سایت این مجموعه بزنید.
شما می‌توانید به صورت رایگان با مشاوران روتای تماس برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم در مورد بهترین خرید ممکن را از آن‌ها دریافت کنید.

 


2- ماساژ تایلندی:
این نوع ماساژ تمام عضلات بدن کشیده می‌شوند و مفاصل بدن باز و بسته می‌شوند. این نوع ماساژ بدن شما را از حالت خشکی درمی‌آورد و سطح انرژی بدن را به حالت نرمال برمی‌گرداند و در رسیدن فرد به آرامش کمک زیادی می‌کند.

3- ماساژ سنگ داغ:
ماساژ سنگ داغ نوع دیگری از انواع ماساژ ریلکسی است که در آن از سنگ‌های صاف و داغ از نوع بازالت و غنی از آهن استفاده می‌شود. گرما و حرارت موجود در این سنگ‌ها می‌‌تواند آرامش بخش باشد و عضلات سفت را گرم و نرم کند.

4- ماساژ آروماتراپی:
آروماتراپی همان ماساژ سوئدی است که همراه با روغن‌ها و اسانس‌های معطر انحام می‌شود. ماساژ آروماتراپی برای کسانی که با اختلالات گوارشی، علائم قبل از قاعدگی، درد پشت، سردرد و یا بی‌خوابی مواجه هستند می‌تواند بسیار موثر باشد.

چه فوایدی را یا انجام ماساژ ریلکسی دریافت خواهم کرد؟
اگر بخواهیم فواید انجام ماساژ ریلکسی بپردازیم باید یک مقاله کامل در مورد آن بنویسیم اما به صورت کلی می‌توان گفت که ماساژ ریلکسی برای بدن این باید را به دنبال دارد:

     - کاهش استرس
     - کاهش فشار خون
     - ایجاد آرامش در عضلات
     - بهبود گردش خون
     - تقویت سیستم ایمنی بدن
     - و...


ممنون که با این مقاله نیز همراه ما بودید. امیدواریم که مطالب بیان شده در مورد ماساژ ریلکسی به درد شما خورده باشد.
 
 


کد مطلب: 59440

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59440/ماساژ-ریلکسی-توصیه-ای-همگانی-زندگی-مدرن-امروزی

ايتنا
  https://www.itna.ir