۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴

اولین گربه خانگی روباتیک جهان ساخته شد

ایتنا- کمپانی الفنت روباتیکز به‌تازگی روبات جدیدی ساخته است که با تقلید از حرکات یک گربه خانگی واقعی با صاحب خود تعامل می‌کند.
اولین گربه خانگی روباتیک جهان ساخته شد
کمپانی الفنت روباتیکز به‌تازگی روبات جدیدی ساخته است که با تقلید از حرکات یک گربه خانگی واقعی با صاحب خود تعامل می‌کند. 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  ubergizmo، امروزه شما برای انجام هر کاری می‌توانید یک روبات اختصاصی پیدا کنید. روبات‌ها امروزه به حدی مفید شده‌اند که می‌توانند حتی خانه شما را هم جارو بزنند اما خلأ وجود یک روبات که بتواند نقص حیوان خانگی خریداران را بازی کند حس می‌شد.
 
بااین‌حال کمپانی چینی الفنت روباتیکز (Elephant Robotics) موفق به ساخت روبات کاملا اتوماتیکی شده است که می‌تواند نقص گربه خانگی شما را بازی کند. این روبات دقیقا مانند یک گربه واقعی رفتار کرده و با صاحب خود ارتباط برقرار می‌کند و به‌هیچ‌عنوان به روبات‌های دیگر شباهت ندارد.
 
 
 
البته این روبات برای جایگزینی با حیوان خانگی شما ساخته نشده است اما می‌توانید از آن به‌عنوان همدم و هم‌بازی برای گربه خانگی واقعی‌تان استفاده کنید. این روبات که مارس کت نام دارد می‌تواند نوازش شما را حس کرده و با تقلید از یک گربه واقعی به‌تمامی تعاملات شما با خود پاسخ بدهد. این روبات همچنین می‌تواند دستورهای صوتی متداول حیوان خانگی مانند «بشین» را هم اجرا کند.
 
انتظار می‌رود که این روبات در سال آینده میلادی با قیمتی در حدود 1300 دلار به بازار عرضه شود. همچنین بسته‌بندی آن شامل ابزار بازی با گربه‌های واقعی مانند اسباب‌بازی‌ها یا بچه‌گربه‌های زیبا و ملوس خواهد بود.
 
کد مطلب: 59425
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام