کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش‌بینی‌های صنعت بازی ‌سازی از CES 2020

2 بهمن 1398 ساعت 11:41

ایتنا- نمایشگاه CES 2020 امسال میزبان دستگاه‌های خلاقانه جدیدی برای صنعت گیمینگ خواهد بود که این صنعت را دچار تحول زیادی خواهد کرد.


نمایشگاه CES 2020 امسال میزبان دستگاه‌های خلاقانه جدیدی برای صنعت گیمینگ خواهد بود که این صنعت را دچار تحول زیادی خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، سال 2020 برای صنعت بازی‌های کامپیوتری سال بسیار پر باری خواهد بود و کمپانی‌های مختلف از عرضه محصولات جدید خود در این سال خبر داده‌اند.
نمایشگاه CES را شاید بتوان یک موقعیت مناسب برای رونمایی از سری جدید محصولات کمپانی‌ها در قالب سخت‌افزار کامپیوتری، تجهیزات جانبی، دستگاه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دانست.
 
کمپانی‌های اصلی سازنده پردازنده‌های بازار نظیر ای ام دی، انویدیا و اینتل تراشه‌های گرافیکی و پردازنده‌های جدیدی را رونمایی خواهند کرد.
سال گذشته کمپانی انویدیا از سری کارت‌های گرافیکی 2080 برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. همچنین انتظار می‌رود که لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدیدی از برندهای Alienware، دل، اچ‌پی، ایسوس و... در راه باشد.

 نمایشگاه CES 2020
 
همچنین کمپانی‌هایی نظیر Iogear ممکن است با لوازم جانبی مختص گیمینگ نظیر کیبوردها، موس‌ها، هدست‌ها، شبیه‌سازهای کامپیوتری و... برای حضور در CES حاضر می‌شوند.
همچنین انتظار داریم که کمپانی‌هایی مانند Gamtec Technology Development، Mijoy و Riitek از محصولات جدید خود برای کامپیوترها، پلی‌استیشن 4، اکس باکس، نینتندو سوییچ و اندروید رونمایی کنند.
 
علاوه بر این انتظار داریم که CES 2020 محلی برای رونمایی از فناوری‌های نوآورانه‌ای باشد که گیمرها را به‌شدت تحت تأثیر قرار بدهد.
یکی از این فناوری‌ها کفش‌های سایبری یا Cybershoes هستند که شما با استفاده از آنها می‌توانید در دنیای بازی‌های واقعیت مجازی راه بروید. همچنین می‌توانید با لباس بی‌سیم کمپانی BHaptic به نام Tactsuit  دنیای بازی را حس کنید.
 
البته فناوری پخش صدا هم در بین گیمرها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است و کمپانی‌های تولیدکننده از این امر غافل نشده‌اند.
کمپانی فلکساوند قرار است تا فناوری صدای افزوده خود را نیز در این نمایشگاه معرفی کند. این فناوری احساس لامسه را به تجربه صدای فناوری‌های صوتی تصویری مانند موزیک‌ها، بازی‌های کامپیوتری، فیلم‌ها و... می‌افزاید.
 


کد مطلب: 59424

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59424/پیش-بینی-های-صنعت-بازی-سازی-ces-2020

ايتنا
  https://www.itna.ir