کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلفیق فناوری و طراحی بی‌‌نظیر در بی.ام.و 745e

سايت خبری ايتنا , 23 دی 1398 ساعت 23:21

ایتنا- خودروی بی.ام.و 745e با بهره‌گیری از فناوری رده‌بالای این کمپانی و طراحی بسیار لوکس به یکی از گزینه‌های اصلی مشتریان این خودروساز تبدیل شده است.


خودروی بی.ام.و 745e با بهره‌گیری از فناوری رده‌بالای این کمپانی و طراحی بسیار لوکس به یکی از گزینه‌های اصلی مشتریان این خودروساز تبدیل شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، بی ام و 745e خودروی سدان رده‌بالایی است که باتری آن می‌تواند با یک‌بار شارژ حدود 16 مایل را طی کند. خودروهای سری 7 بی.ام.و در میان خودروهای سری‌های دیگر راحتی و ظرافت زیادی داشته و از برترین فناوری‌های بی ام و برخوردار شده‌اند. بااین‌حال مسافت طی شده توسط این خودرو در حالت برقی اندکی پایین است و این حس را در مخاطب ایجاد می‌کند که قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول زیاد است.
 
بااین‌حال مشکلات روی کاغذ این خودرو بعد از نشستن در پشت فرمان آن به‌طور کامل محو می‌شوند. موتور 6 سیلندر 745e با یک موتور الکتریکی همراه شده است که قدرت چشم‌گیر 389 اسب بخار و گشتاور 442 پوندی را به راننده ارائه می‌کند. گیربکس هشت سرعته Sport Steptronic تمام آن گشتاور را به شتاب تبدیل می‌کند که به نظر نمی‌رسد هیچ‌گاه در تغییر دنده مشکلی برای آن ایجاد شود.
 

 
 
سیستم تعلیق این خودرو به حدی حرفه‌ای تولید شده است که تمامی پستی‌وبلندی‌های خیابان را برای راننده و سرنشینان هموار می‌کند و بدون تکان دادن آن‌ها از روی این موانع خیابانی عبور می‌کند. البته این خودرو با قدرت چشمگیر جاده‌ای سری 8 رقابت نمی‌کند  اما رانندگی در جاده‌های پرپیچ‌وخم با سیستم کرنرینگ پیشرفته این خودرو برایتان راحت خواهد بود.
 
البته باتری 12.0 کیلووات بر ساعت به‌کاررفته در 745e  موجب نومیدی بسیاری از مخاطبان خرید آن شده است. این خودرو در حالت برقی تنها 16 مایل طی می‌کند که این رقم در حالت کروز به 12 تا 13 مایل کاهش پیدا می‌کند. این رقم زمانی بسیار آزاردهنده می‌شود که به قیمت بسیار بالای 745e هم فکر کنیم. خودروهای دیگری مانند پورشه پانامرا 4  ای-هیبرید اسپورت توریسمو در همین بازه قیمتی قرار دارد اما با یک‌بار شارژ آن می‌توان 30 مایل را طی کرد.
 
خوشبختانه فناوری به‌کاررفته در کابین این خودرو موجب می‌شود که صاحبان آن بتوانند باتری افتضاح آن را راحت‌تر تحمل کنند. سیستم آی درایو بی ام و که هنوز یکی از اصلی‌ترین سیستم‌های داخل خودرو است در 745e دیده می‌شود. همچنین بی ام و اخیراً اعلام کرده است که برای کار پلی نیازمند اشتراک نیست و به‌این‌ترتیب مالکان جدید از پرداخت سالیانه برای این سیستم آسوده شده‌اند.
 


کد مطلب: 59422

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59422/تلفیق-فناوری-طراحی-بی-نظیر-بی-ام-745e

ايتنا
  https://www.itna.ir