۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۵

طراحی دوربین گلکسی اس 11 پلاس افشا شد

ایتنا- طراحی دوربین افشا شده سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس از وجود چهار لنز که در دو ستون کنار یکدیگر قرار گرفته اند خبر می دهد.
طراحی دوربین گلکسی اس 11 پلاس افشا شد
طراحی دوربین افشا شده سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس از وجود چهار لنز که در دو ستون کنار یکدیگر قرار گرفته اند خبر می دهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، هنوز ماه ها تا رونمایی از گلکسی اس 11 زمان باقی است و به همین دلیل این روزها تصاویر بیشتری از این تلفن همراه هوشمند افشا می شود که نشان دهنده طراحی نهایی این پرچم دار جدید سامسونگ است.
 
یکی از افشاگران فعال در فضای مجازی با نام کاربردی OnLeaks تصویری از چارچوب دوربین گلکسی اس 11 پلاس منتشر کرده است. در این تصویر نشان داده شده است که آرایه دوربین این پرچم دار یعنی چهار لنز و یک فلش آن به صورت دو ستون در کنار هم قرار گرفته‌اند.
 
 
 
شایعات حاکی از آن هستند که سامسونگ این تلفن همراه هوشمند را در ماه فوریه و زودتر از برنامه همیشگی اش برای رونمایی از پرچم داران سری اس عرضه خواهد کرد. گلکسی اس 11 به عنوان پرچم دار بعدی سامسونگ ممکن است در سه مدل متفاوت با نام های اس 11، اس 11 پلاس و اس 11 پرو عرضه شود.
 
تفاوت میان این سه مدل مربوط به اندازه صفحه نمایش از 6.4 تا 6.9 اینچ و برخی تفاوت های داخلی است که سامسونگ حتما درمراسم رونمایی به آنها اشاره خواهد کرد. تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 11 پلاس نیز احتمالا در اندازه 6.7 اینچی به بازار عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 59380
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام