۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹

هدف بعدی فولکس واگن: ساخت 1.5 میلیون خودروی برقی تا 2025

ایتنا- برنامه های آینده کمپانی خودرو سازی فولکس واگن نشان از ان دارد که این کمپانی قصد دارد تا در اینده ای نه چندان دور بازار خودروهای برقی را در دست بگیرد.
هدف بعدی فولکس واگن: ساخت 1.5 میلیون خودروی برقی تا 2025
برنامه های آینده کمپانی خودرو سازی فولکس واگن نشان از ان دارد که این کمپانی قصد دارد تا در آینده‌ای نه چندان دور بازار خودروهای برقی را در دست بگیرد. 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی فولکس واگن هنوز به دنبال آن است که بتواند نام و نشان خدشه دار شده خود در پی رسوایی Dieselgate را دوباره به دست بیاورد. در همین راستا این کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد تولید خودروهای برقی خود را برای چند سال آینده افزایش بدهد.
 
فولکس واگن که پیش از این هدف خود را برای ساخت یک میلیون خودروی برقی تا پایان سال 2025 تعیین کرده بود هم اکنون این بازه زمانی را تا پایان 2023 کاهش داده است. این کمپانی خودروسازی امیدوار است که بتواند میزان تولیدات خودروهای برقی خود را تا سال 2025 به 1.5 میلیون دستگاه برساند.
 
 
 
فولکس واگن قرار است تا برنامه های خود را با عرضه خودروی ID.3 اغاز کند. این سازه در واقع یک خودروی برقی جمع و جور است که برای اولین بار با قیمتی کمتر از 30 هزار دلار در اروپا عرضه خواهد شد و نسخه های میان رده و بالا رده آن هم پس از نسخه اولیه به بازار می ایند. این خودروساز اعلام کرده است که تا این تاریخ 37 هزار نسخه از ID.3 را پیش فروش کرده است و قصد دارد تا پلتفرم ساخت این خودرو یعنی Modular Electric Drive Toolkit را در اختیار تولید کنندگان دیگر قرار داده و به این ترتیب محبوبیت خودروهای برقی را افزایش بدهد.
 
البته باید به یاد داشت که اهداف تولید کارخانه‌ها همیشه با میزان فروش آنها برابر نیست و خودروی ID.3 به احتمال بسیار زیاد تا تابستان 2020 به جاده‌های اروپا راه پیدا نخواهد کرد. به همین دلیل شاید بهتر باشد آمارهای اعلام شده توسط فولکس واگن را تا حدی خوشبینانه تقلی کنیم.
 
کد مطلب: 59372
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام