۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۰

ثبت اختراع دسته بازی جدید توسط سونی

ایتنا- گزارش های به دست آمده نشان از آن دارد که کمپانی سونی سعی داشته تا طراحی دسته های بازی خود را تغییر داده و در همین راستا نمونه اولیه دسته های جدید خود را ثبت اختراع کرده است.
ثبت اختراع دسته بازی جدید توسط سونی
گزارش های به دست آمده نشان از آن دارد که کمپانی سونی سعی داشته تا طراحی دسته‌های بازی خود را تغییر داده و در همین راستا نمونه اولیه دسته های جدید خود را ثبت اختراع کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، اسناد موجود در سازمان جهانی مالکیت معنوی نشان از آن دارند که کمپانی سونی در تاریخ 26 دسامبر نمونه اولیه دسته‌های بازی جدید خود را در این سازمان ثبت کرده است. اطلاعات موجود در وب سایت Polygon نشان از آن دارد که این طراحی جدید شباهت زیادی به دسته های بازی دوال شاک 4 دارند و تنها وجه تفاوت آنها وجود دکمه پلی استیشن و دو دکمه اضافی در قسمت پشتی دسته نمونه ساخته شده توسط سونی است.
 
 
 
به نظر می رسد که دکمه های جدید افزوده شده در این دسته بازی مانند نسخه موجود در دوال شاک 4 قابل برنامه ریزی است و کاربر می‌تواند کارکد هر کدام از آنها را برای دستگاه تعریف کند. گیمرها می توانند برای دسترسی اسان تر به کلید ها و کارایی راحت تر، وظیفه سایر دکمه ها را برای این دو دکمه جدید تعریف کنند.
 
وب سایت Polygon در این باره می‌نویسد که امکان جا به جایی دکمه های پشتی این دسته وجود دارد. به همین دلیل می‌توان حدس زد که دسته‌های بازی ممکن است قابلیت شخصی سازی توسط کاربر را داشته باشند یا این که کمپانی سونی طراحی های متفاوتی از آن را ارائه کند.
 
متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا این دسته‌های بازی جدید همراه با پلی استیشن 5 عرضه خواهند شد یا سونی قصد دارد آنها را به صورت جداگانه به فروش برساند. البته تمامی این گامه‌زنی‌ها در صورتی است که این دسته‌ها به مرحله تولید برسند.
 
کد مطلب: 59369
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام