کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لپ‌تاپ‌های با قیمت کمتر از ۳۵۰ دلار

10 دی 1398 ساعت 12:34

ایتنا - امروزه تعداد قابل توجهی لپ‌تاپ در بازار موجود است که اگر چه زیر ۳۵۰ دلار قیمت دارند، اما از کیفیت و کارآیی خوبی برخوردارند.



بسیاری از افراد تمایل دارند با پرداخت مبلغی اندک بتوانند لپ‌تاپی با امکانات مناسب برای پیشبرد امور روزانه خریداری کنند. در ادامه تعدادی از این لپ‌تاپ‌ها معرفی می‌شوند.

امروزه تعداد قابل توجهی لپ‌تاپ در بازار موجود است که اگر چه زیر ۳۵۰ دلار قیمت دارند، اما از کیفیت و کارآیی خوبی برخوردارند.

 

به گزارش ایتنا از مهر، از جمله بهترین این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به Inspiron ۱۵ ۳۵۸۰ شرکت دل اشاره کرد که ۳۳۰ دلار قیمت دارد و برای انجام امور درسی و حرفه‌ای اصلی مناسب است. چهار گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه و امکان افزودن درایو دی.وی.دی از جمله قابلیت‌های این لپ‌تاپ مجهز به ویندوز ۱۰ پرو است. این لپ‌تاپ دارای نمایشگر ۱۵ اینچی و پردازنده سلرون اینتل هم هست.



 

یکی دیگر از این لپ‌تاپ‌ها Inspiron ۱۱ ۳۱۹۵ شرکت دل است که ۲۴۰ دلار قیمت دارد و قابل تبدیل به تبلت هم هست و صفحه کلید آن به صورت تاشو و جداشدنی طراحی شده است. ویندوز ۱۰ هوم، نسل هفتم پردازنده شرکت ای ام دی به نام A۹-۹۴۲۰e و پردازنده گرافیکی Radeon R۵، نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی eMMC از جمله امکانات این لپ تاپ است.

 

Inspiron Chromebook ۱۱ ۳۱۸۱ لپ‌تاپ دیگر دل است که ۲۵۰ دلار قیمت دارد و قابل تبدیل به تبلت هم هست. البته بر روی این لپ‌تاپ سیستم عامل کروم نصب شده و پردازنده آن Celeron N۳۰۶۰ اینتل است. ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC از جمله امکانات آن است.



 
شرکت اچ پی هم لپ تاپ ۱۵z را عرضه کرده که ۲۹۰ دلار قیمت دارد و محصولی مستحکم برای فعالیت روزمره است. نه ساعت عمر باتری و قابلیت شارژ ۵۰ درصد از باتری در ۴۵ دقیقه از جمله مزایای آن است. ویندوز ۱۰ هوم، پردازنده A۹-۹۴۲۵ ای.ام.دی و پردازنده گرافیکی Radeon R۵، نمایشگر ۱۵.۶ اینچی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه اس.اس.دی از دیگر قابلیت‌های این لپ‌تاپ است.

 
در نهایت می‌توان به Chromebook ۱۱-v۰۱۰nr شرکت اچ.پی به قیمت ۲۰۰ دلار اشاره کرد که با بدنه‌ای باریک و با عمر باتری ۱۲ ساعت و ۴۵ دقیقه‌ای طراحی شده و دارای سیستم عامل کروم است. پردازنده سلرون اینتل و نمایشگر ۱۱.۶ اینچی در کنار ۴ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه eMMC هم برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است.


کد مطلب: 59363

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59363/لپ-تاپ-های-قیمت-کمتر-۳۵۰-دلار

ايتنا
  https://www.itna.ir