۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰

سامسونگ ایده تلویزیون بدون لبه را عملی می‌سازد

ایتنا - منابع مطلع خبری می‌گویند سامسونگ وعده داده که به زودی اولین تلویزیون بدون لبه را در نمایشگاه CES 2020 در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد.
سامسونگ ایده تلویزیون بدون لبه را عملی می‌سازد

منابع مطلع خبری می‌گویند سامسونگ وعده داده که به زودی اولین تلویزیون بدون لبه را در نمایشگاه CES 2020 در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد.

به گزارش ایتنا از فارس، تا به حال شرکت‌های زیادی مدعی تولید تلویزیون‌های بدون لبه شده‌اند که نمایشگر آنها صد درصد فضای جلو تلویزیون را به خود اختصاص می‌دهد. اما در عمل آنچه توسط این شرکت‌ها تولید شده دارای لبه‌هایی باریک بوده است. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در این زمینه یک گام جدی به جلو بردارد و تولید انبوه تلویزیون‌های بدون لبه را از ماه فوریه آغاز کند.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی‌های فنی این تلویزیون منتشر نشده، اما منابع مطلع می‌گویند تلویزیون بدون لبه سامسونگ در یک مدل 65 اینچی و نیز در مدل‌های بزرگ‌تر تولید و عرضه می‌شود.

این شرکت کره‌ای در اوائل سال 2019 یک عنوان تجاری جدید به نام کاملا بدون لبه یا Zero Bezel را به نام خود ثبت کرده و بر مبنای پیش بینی‌ها چنین تلویزیونی محصولی گران قیمت و دارای دقت 8K خواهد بود.
کد مطلب: 59361
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام