۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶

هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود

ایتنا - هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور(ITWeekend 7) اول اسفند ماه سال 1398 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد.
هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود

با هدف انتقال تجربه بزرگان این حوزه، ارائه دلایل موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی کسب و کارهای نوین و خلاقانه، بررسی چالش‌های پیشِ روی استارتاپ‌های موفق و نوپا، هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود.
 
به گزارش ایتنا از دبیرخانه رویداد، گروه Sharif ICT با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری این دانشگاه و با حمایت استراتژیک سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال برگزاری هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 7""  با هدف انتقال تجربه بزرگان این حوزه، ارائه دلایل موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه‌اندازی کسب و کارهای نوین و خلاقانه، بررسی چالش‌های پیش روی استارتاپ‌های موفق و نوپا در تاریخ اول اسفند ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد.

در این رویداد، افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات، تجربیات و داستان‌های موفقیت و شکست‌های خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه برای مخاطبین مطرح می‌کنند.
مطابق این گزارش، سخنرانی‌های مزبور به سبک کنفرانس‌های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد، در قالب کلیپ‌های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس‌های اشتراک ویدئو و شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.
بنابراین پس از برگزاری چندین دوره از این جشنواره، مجموعه ارزشمندی از سخنرانی‌های افراد سرشناس حوزه فناوری اطلاعات را خواهیم داشت.

همچنین در حاشیه این سخنرانی‌ها، پنل‌های تخصصی، پنل‌های چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است ثبت نام در این رویداد از ابتدای دی ماه آغاز شده و تا 20 بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت.
 
اطلاعات تکمیلی در وبسایت رویداد به آدرس www.itweekend.ir موجود است.
 
شماره تماس دبیرخانه:   5-66028963-021
 
 
کد مطلب: 59356
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام