۴
۰
plusresetminus
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۳
در آذرماه:

افزایش صعودی کاربرد تلگرام در ایران

ایتنا - مطابق نتایج تحقیق خبرگزاری دولتی ایران، استفاده از تلگرام در آذر ماه با رشد ۱۸ درصدی مواجه شده و به بیشترین میزان خود در ماه‌های اخیر رسیده است.
افزایش صعودی کاربرد تلگرام در ایران

بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده از تلگرام در ایران همچنان در حال افزایش است، و با وجود آن که در اوایل آذر ماه به علت قطعی اینترنت، استفاده از این شبکه اجتماعی محدود شده بود، اما با اتصال مجدد اینترنت، استفاده از این شبکه اجتماعی در روندی کاملا صعودی، به بیشترین میزان خود در ماه‌های اخیر رسیده است.

به گزارش ایتنا از ایرنا، داده‌های بدست آمده نشان می‌دهد که در ادامه روند افزایشی استفاده از تلگرام، میزان بازدید مطالب کانال‌های تلگرامی در آذر بیش از آبان ماه بوده است و به صورت میانگین ۱۹۷میلیون بازدید در هر روز بیشتر از ماه قبل بوده است.
این در حالی است که تولیدات کانال‌های تلگرامی نیز افزایش یافته و به طور میانگین در هر روز ۸۸ هزار مطالب تلگرامی، بیشتر منتشر شده است.
 
افزایش استفاده از تلگرام در ایران

ابن بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد که پس از قطعی تلگرام طلایی و هاتگرام، استفاده از تلگرام در آذرماه به بیشترین میزان خود رسیده و پیش‌بینی می‌شود که این روند افزایشی، تداوم یابد.
  
 
کد مطلب: 59334
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
خوب مشخصه.
آبان مردم تلگرام نداشتن
آذر اینترنت وصل شد حجم یک هفته تا ده روز قطعی در این مدت بازدید شده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
میخواستیم حجممون تموم بشه :))
a
feedback
Iran, Islamic Republic of
این خصوصیت آدمی ست ، از هر چه منع شود ، بیشتر کنجکاوش می شود ، و دیگر اینکه نیاز به ارتباط در این روزگار خانه نشینی ، تمایل به استفاده ابزاری جهت جبران تنهایی عامل دیگر است ، از سویی همه گمان می کنند که تلگرام امن ترین پیام رسان است ، و به علت همه گیری آن یافتن راهنمای آموزشی برایش ساده است و ... به گمانم زیاد حساسیت به خرج نداده تا همگان از این پیام رسان به ظاهر امن سیراب شوند ،
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه اکانت ها که دارن دیلیت میکنن پس چطور افزایش داشته ؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام