۰
plusresetminus
پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

ادغام رسمی چیلیوری و ریحون

ایتنا - دو مجموعه چیلیوری و ریحون بطور رسمی ادغام شدند و از این پس با نام چیلیوری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
ادغام رسمی چیلیوری و ریحون

پس از آنکه خبر ادغام دو مجموعه سفارش آنلاین غذا، چیلیوری و ریحون، منتشر شد، روز چهارشنبه 4 دی ماه و در یک نشست خبری با حضور خبرنگاران، این ادغام بصورت رسمی از سوی این دو مجموعه اعلام شد.

به گزارش ایتنا در این نشست علیرضا صادقیان مدیرعامل چیلیوری ضمن ارائه مختصری از تاریخچه چیلیوری، اعلام کرد که این مجموعه در سال 97 نسبت به 96 حدود 208% رشد در سفارشات را داشته است. وی همچنین پیش‌بینی کرد که در سال 98 این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

صادقیان همچنین افزود: چیلیوری و ریحون رقابتی چند ساله برای رتبه دوم بازار داشتیم، ولی پس از این ادغام، دستیابی به رتبه اول را هدف قرار خواهیم داد.

وی ضمن بیان استراتژی‌های موجود برای انتخاب برند پس از ادغام، اعلام نمود که ادغام چیلیوری و ریحون از نوع «ادامه با یک برند» است و باتوجه به تحقیقات و بررسی‌های انجام شده، آن برند «چیلیوری» خواهد بود.

بنا به گفته صادقیان، به زودی علاوه بر سفارش غذا، امکان سفارش دیگر کالاهای مانند ملزومات سوپرمارکت، داروخانه و... نیز به مجموعه توانایی‌های چیلیوری افزوده خواهد شد.
به گفته وی، حجم بازار کالاهای سوپرمارکتی در ایران 20 برابر بازار سفارش آنلاین غذاست.

در این نشست همچنین بابک کبیری مدیرعامل ریحون تاریخ هر دو مجموعه را تقریبا یکسان دانست، اما در مقطعی از زمان ریحون موفق شد با جذب سرمایه از سرآوا و یک شرکت یونانی به جایگاه دوم بازار دست یابد.
وی همچنین نتیجه تصمیم دو مجموعه برای ادغام را کسب موفقیت بیشتر دانست.
 
 
کد مطلب: 59331
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام