کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقاضای بالای مشتریان بازار خودروهای برقی برای خرید فورد موستانگ اچ.ای

سايت خبری ايتنا , 21 دی 1398 ساعت 18:30

ایتنا- گزارش‌های عرضه‌شده توسط کمپانی فورد نشان می‌دهد که خریداران موستانگ اچ.ای نسخه مجهز به باتری قوی‌تر این خودرو را ترجیح می‌دهند.


گزارش‌های عرضه‌شده توسط کمپانی فورد نشان می‌دهد که خریداران موستانگ اچ.ای نسخه مجهز به باتری قوی‌تر این خودرو را ترجیح می‌دهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، کمپانی فورد هنوز از اعلام شمار خریدارانی که برای پیش‌خرید موستانگ مچ-ای صف‌کشیده‌اند سر باز می‌زند بااین‌حال این خودروساز نام دار نسخه‌هایی از این خودرو که بیشتر موردتوجه خریداران بوده را اعلام کرده است.

به نظر می‌رسد که عمر باتری مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده برای خریداران این خودروی برقی بوده است چرا که حدود 80 درصد از آن‌ها خواهان مدل‌هایی با عمر باتری زیاد بوده‌اند که با یک‌بار شارژ در حدود 300 مایل می‌پیمایند.
 

خودروهای برقی

مدل دوموتوره و تمام چرخ این خودرو هم 50 درصد سفارش‌ها را به خود اختصاص داده است و 30 درصد علاقه‌مندان خواهان طراحی GT این خودرو بوده‌اند.
 
نسخه اولیه فورد مستانگ مچ-ای در حال حاضر به‌صورت کامل فروش رفته است اما گزارش‌های به‌دست‌آمده از Autoblog نشان می‌دهد که خریداران می‌توانند یکی از نسخه‌های این خودرو را با تخفیفی 500 دلاری بخرند.  علاوه بر این عرضه نسخه GT خودروی یادشده احتمالا تا سال 2021 به طول بینجامد اما سایر نسخه‌های آن به‌احتمال بسیار زیاد تا پایان سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهند شد.

 


کد مطلب: 59310

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59310/تقاضای-بالای-مشتریان-بازار-خودروهای-برقی-خرید-فورد-موستانگ-اچ

ايتنا
  https://www.itna.ir