کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان انجام بازی‌های پوکمون در فیس‌بوک

سايت خبری ايتنا , 8 دی 1398 ساعت 4:00

ایتنا- کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک ازاین‌پس می‌توانند در بخش گیمینگ نرم‌افزار خود به بازی‌های پوکمان دسترسی داشته باشند.


 کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک ازاین‌پس می‌توانند در بخش گیمینگ نرم‌افزار خود به بازی‌های پوکمون دسترسی داشته باشند.


به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، ازاین‌پس کاربران برای انجام بازی پوکمان نیازمند کنسول نینتندو یا نصب نرم‌افزار موبایل آن نیستند چرا که کمپانی پوکمان بازی‌های Pokémon Medallion Battle و Pokémon Tower Battle را به‌صورت اختصاصی برای کاربران فیس‌بوک عرضه کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تب و نرم‌افزار شبکه اجتماعی فیس‌بوک به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

 

بازی Tower Battle هم‌اکنون در سراسر جهان در دسترس است و کاربران آن می‌توانند در زمان واقعی با ساخت برجک‌های ویژه این بازی با بازیکن‌های دیگر به رقابت بپردازند. بااین‌حال عنوان Medallion Battle تنها برای منطقه آسیا- اقیانوسیه عرضه‌شده است و کاربران می‌توانند از موجودات جدید این بازی برای ساخت دنیای رؤیایی خود استفاده کنند.
 
کمپانی پوکمون از ساخت این دو عنوان جدید برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک هیچ ابایی ندارد و این کار را در جهت تلاش‌های خود در جهت در دسترس قرار دادن این بازی برای کاربران سراسر جهان می‌دانند. بااین‌حال از طرف دیگر فیس‌بوک هک اکنون در بخش بازی‌های ویدئویی خود نام‌های بسیار بزرگ و مشهوری را جای داده است که افزوده شدن نام پوکمان به این فهرست تنها اعتبار این شبکه اجتماعی را افزایش خواهد داد.
 
البته احتمال این که گیمرهای حرفه‌ای کنسول نینتندو سوییچ خود را به نفع این بازی‌ها کنار بگذارند بسیار پایین است اما بااین‌وجود نگاهی اجمالی به این بازی‌های فیس‌بوکی برای کاربران حرفه‌ای خالی از لطف نخواهد بود.

 


کد مطلب: 59305

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59305/امکان-انجام-بازی-های-پوکمون-فیس-بوک

ايتنا
  https://www.itna.ir