کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احتمال عرضه همراه تاشوی بعدی سامسونگ با صفحه نمایش شیشه‌ای

سايت خبری ايتنا , 11 دی 1398 ساعت 9:14

ایتنا- شایعه‌های جدید پیرامون تلفن همراه هوشمند تاشوی سامسونگ حاکی از آن است که این دستگاه جدید با صفحه‌نمایشی شیشه‌ای عرضه خواهد شد.


شایعه‌های جدید پیرامون تلفن همراه هوشمند تاشوی سامسونگ حاکی از آن است که این دستگاه جدید با صفحه‌نمایشی شیشه‌ای عرضه خواهد شد.

به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، سامسونگ در ماه اکتبر طرح مفهومی تلفن همراه تاشوی جدید خود را افشا کرد و در همین راستا اخیراً تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد گلکسی فولد ممکن است با ظاهری بسیار منحصربه‌فرد ساخته شود. شایعه‌های ارائه‌شده در این زمینه خبر از آن می‌دهند که سامسونگ قصد دارد تا این تلفن همراه هوشمند را با صفحه‌نمایشی شیشه‌ای به بازار عرضه کند.
 
گزارش‌های به‌دست‌آمده از یکی از افشاگران اصلی تلفن‌های همراه هوشمند به نام Ice Universe خبر از آن می‌دهند که سامسونگ پوشش شیشه‌ای بسیار نازکی را برای همراه تاشوی بعدی خود ساخته است و برای اثبات این ادعا به صفحه‌نمایش تخت‌تر و چین‌های کم‌تر آن اشاره می‌کند. البته اگرچه این ایده بسیار دور از ذهن است اما دسترسی به آن غیرممکن نیست چرا که این تولیدکننده کره‌ای چند نام تجاری را با عنوان «شیشه بسیار نازک سامسونگ» به ثبت رسانده است.

 

تلفن تاشوی سامسونگ

به‌این‌ترتیب می‌توان ادعا کرد که گلکسی فولد 2 اولین تلفن همراه هوشمند جهان خواهد بود که به‌جای مواد پلاستیکی از بدنه شیشه‌ای بسیار نازک استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش این همراه هوشمند تخت‌تر است و ناهمواری‌های کمتری دارد. بر اساس نظر متخصصان در اصل بدنه شیشه‌ای بهترین ماده برای به‌کارگیری در تلفن‌های همراه تاشو است.
 
علاوه بر این ادعاهای این افشاگر در رابطه با دوربین چرخان هواوی و کنترل‌گر حرکات دست پیکسل 4 درست از آب در آمده است. بااین‌حال تصاویر منتشر شده از این تلفن همراه جدید نمی‌توانند به‌عنوان به سند درستی ادعای این افشاگر باشند. بااین‌وجود سامسونگ تا امروز در رابطه با فناوری تاشوی خود ادعاهای بسیار زیادی کرده است پس می‌توان انتظار داشت که این تولیدکننده روزی به ساخت صفحه‌نمایش‌های شیشه‌ای روی بیاورد.


کد مطلب: 59302

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59302/احتمال-عرضه-همراه-تاشوی-بعدی-سامسونگ-صفحه-نمایش-شیشه-ای

ايتنا
  https://www.itna.ir