۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰

احتمال عرضه قابلیت‌های عکاسی MFi برای آیفون 11

ایتنا - این قابلیت‌ها عکاسان را قادر می‌سازند تا در مواقعی که دوربین DSLR یا بدون آینه آنها در دسترس نیست استفاده بهتری از آیفون 11 خود داشته باشند.
احتمال عرضه قابلیت‌های عکاسی MFi برای آیفون 11
آیفون 11 و برادر و خواهرهایش به زودی از قابلیت‌های عکاسی موبایل «ساخته شده برای آیفون» (MFi) ارائه شده توسط تولیدکنندگان غیر از اپل پشتیبانی خواهند کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، ظاهرا این قابلیت‌ها عکاسان را قادر می‌سازند تا در مواقعی که دوربین DSLR یا بدون آینه آنها در دسترس نیست استفاده بهتری از آیفون 11 خود داشته باشند.
 
آیفون 11 دارای قابلیت‌های دوربینی قابل توجهی است، به ویژه ورژن Pro آن که مجهز به سه دوربین است که از لنزهای فوق عریض، عریض و تله‌فوتو بهره می‌برند. علاوه بر داشتن قابلیت ثبت حجم بزرگی از اطلاعات هر صحنه، آیفون 11 بسیار در محیط‌های کم نور توانمند است.
 
این گوشی‌ها در میان عکاسانی که یک پشتیبان موبایلی کیفیت بالا برای دوربین معمولشان می‌خواهند طرفداران خودش را دارد. به زودی، به نوشته 9to5Mac، این عکاسان قادر خواهند بود که لوازم جانبی نورپردازی شرکت‌های طرف ثالث را خریداری کنند که مستقیما به کانکتور لایتنینگ این دستگاه‌ها متصل می‌شود.
  

این گزارش مدعیست که اپل مشخصه‌های جدیدی را به عنوان بخشی از یک پیش‌نمایش توسعه‌دهنده ارائه نموده که این شرکت‌ها را قادر به ساخت ابزارهای نورپردازی موبایل با گواهی MFi خواهد ساخت. این ابزارهای نورپردازی، به جای اینکه ناچار به استفاده از بلوتوث و قابلیت‌های نسبتا ضعیف آن باشند، با شاتر و فلاش آیفون 11 با استفاده از پورت لایتنینگ همگام‌سازی خواهند شد.
 
هنوز روشن نیست که این لوازم جانبی طرف ثالث چه زمانی به بازار عرضه خواهند شد؛ این گزارش مدعیست که تولیدکنندگان هنوز مجوز انتشار محصولات نورپردازی تحت مجوز MFi را ندارند، ولی به زودی قادر به آن خواهند شد. بر طبق این گزارش، فقط دستگاه‌های آیفون 11 با لوازم جانبی نورپردازی MFi سازگار خواهند بود.
 
 
کد مطلب: 59283
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام