۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰

خودرو پرنده هیوندای در CES 2020 به نمایش درخواهد آمد

ایتنا- کمپانی هیوندای در پی توسعه صنعت خودروسازی خود با سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری درزمینهٔ روش‌های حمل‌ونقل آینده سعی در ساخت خودروهای پرنده دارد.
خودرو پرنده هیوندای در CES 2020 به نمایش درخواهد آمد
کمپانی هیوندای در پی توسعه صنعت خودروسازی خود با سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری درزمینهٔ روش‌های حمل‌ونقل آینده سعی در ساخت خودروهای پرنده دارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، کمپانی هیوندای به‌تازگی اعلام کرده است که خودروی هوایی شخصی (PAV) برند خود را در CES 2020 رونمایی خواهد کرد. این طرح درواقع در راستای بینش فراتر هیوندای در رابطه با حمل‌ونقل هوایی شهری است که به گفته کارشناسان، آینده فرایندهای حمل‌ونقل در دهه‌های پیش رو خواهد بود.
 
وعده این نوع از اتومبیل‌ها روی کاغذ بسیار ساده است و دارندگان آن با استفاده از نرم‌افزاری خودروی پرنده خود را فراخوانده و در آن سوار می‌شوند. سپس درحالی‌که در آسمان آبی به ترافیک جاده زیر پایشان نگاه می‌کنند در نهایت صحت و سلامت به مقصد خود را می‌رسند.
 
 خودروی پرنده هیوندای
 
اما مسلم این که عملیاتی کردن این طرح‌ها مستلزم تلاش بسیار زیادی است و هنوز مشخص نیست که آیا شهرها پذیرای خودروهای کوچک هوایی پرواز کننده در ارتفاع کم هستند یا خیر.
 
علاوه بر این هیوندای اکوسیستم پیشنهادی خود را برای این خودروها ارائه خواهد کرد. بر اساس ایده‌های این شرکت خودروسازی، این اکوسیستم که درواقع از یک مرکز تشکیل شده است در سراسر شهر وجود دارد و به‌عنوان یک «فضای ارتباطات» عمل می‌کند. می‌توان به این ایده به‌عنوان یک فرودگاه درون‌شهری بسیار مدرن نگاه کرد.
 
این خودروساز همچنین از «وسیله نقلیه هدفمند» خود نیز رونمایی خواهد کرد. این سازه شامل عملکردهای رانندگی خودران و گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی خواهد بود. به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد که هیوندای در افتتاحیه CES امسال (هفتم ژانویه) حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
 
کد مطلب: 59271
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام