۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲

رونمایی هوندا از هوش مصنوعی ویژه خودروها

ایتنا- کمپانی خودروسازی هوندا اعلام کرده است که در CES 2020 بالاخره از دستیار هوشمند درون خودروی خود به‌صورت کامل رونمایی خواهد کرد.
رونمایی هوندا از هوش مصنوعی ویژه خودروها
کمپانی خودروسازی هوندا اعلام کرده است که در CES 2020 بالاخره از دستیار هوشمند درون خودروی خود به‌صورت کامل رونمایی خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی هوندا از زمانی که شراکت خود با SoundHound را به‌صورت رسمی اعلام کرد، روی دستیار هوشمند درون خودروی ویژه خود کار کرده است. این کمپانی برخلاف ادعاهای معمول در رابطه با سرعت و دقت بی‌سابقه هوش‌های مصنوعی در رابطه با نمونه ساخته شده خود که به‌عنوان رقیبی برای دستیار گوگل و سیری اپل تعریف خواهد شد، صحبتی به میان نیاورده است.
 
گزارش‌ها نشان می‌دهد که شروع به کار این سیستم با گفتن عبارت «اوکی هوندا» از جانب کاربر خواهد بود و می‌تواند محتوای سوال های پرسیده شده را بر اساس موقعیت مکانی فعلی شما و داده‌های قبلی نمایش داده شده استنباط کند. این کمپانی تصمیم دارد تا علاوه بر هوش مصنوعی از محصولات و طرح‌های مفهومی دیگری هم رونمایی کند.
 
 هوندا از هوش مصنوعی در خودروها استفاده می‌کند
 
یکی از پروژه‌های جذاب دیگر هوندا Smartphone as Brain نام دارد که بر اساس ادعاهای این شرکت استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی یا موتورسواری را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. این سیستم با استفاده از اتصال بلوتوث به شما اجازه می‌دهد که برخی از قابلیت‌های تلفن همراهتان را با استفاده از دکمه‌های فیزیکی خودرو یا دستورهای صوتی کنترل کنید.
 
ساخت ابزار و روش‌های هوشمند برای جلوگیری از حواس‌پرتی راننده‌ها به هنگام استفاده از خودروها این روزها بین خودروسازها بسیار رایج شده است. برای مثال کمپانی ولوو اظهار کرده است که قصد دارد که با نصب دوربین در خودرو، حواس‌پرتی راننده را به او هشدار بدهد. البته رویکرد هوندا در این زمینه ملایم‌تر است و به طریقه برخورد سایر خودروسازها با این  مشکل تطابق بیشتری دارد.
 
کد مطلب: 59263
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام