کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گنجاندن تبلیغات در برنامه‌های بومی ویندوز 10 توسط مایکروسافت

2 بهمن 1398 ساعت 11:44

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت برای بار دیگر از نرم‌افزارهای بومی ویندوز 10 برای نمایش تبلیغات مرتبط با محصولات دیگر خود استفاده می‌کند.


گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت برای بار دیگر از نرم‌افزارهای بومی ویندوز 10 برای نمایش تبلیغات مرتبط با محصولات دیگر خود استفاده می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اگر به یاد داشته باشید در روزهای پایانی سال میلادی گذشته تبلیغاتی را در برخی از نرم‌افزارهای بومی ویندوز 10 از قبیل ایمیل و تقویم مشاهده کردیم. در آن زمان مایکروسافت این اقدام را تنها آزمایشی کوچک خواند و این تبلیغات پس از مدتی حذف شدند.
 
با این‌ حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که این تبلیغات در پایان سال جاری نیز بدتر قبل از به این نرم‌افزارها برگشته‌اند.
این امر به خاطر آن است که در طی آزمایش سال گذشته اگر حساب کاربری مایکروسافت شما در یک اشتراک آفیس 365 ثبت شده بود، این تبلیغات برایتان نمایش داده نمی‌شد اما اکنون به نظر می‌رسد که حتی این دسته از کاربران هم از شر این تبلیغات در امان نیستند.

 
 
به‌علاوه متنی بودن این تبلیغات موجب می‌شود که شک و تردیدها در رابطه با ظهور تصادفی آنها در نرم‌افزارهای یاد شده از بین برود.
برای مثال با افزودن حساب کاربری یاهو تبلیغی برای خواندن ایمیل‌های یاهو روی موبایل با استفاده از اوت لوک دریافت می‌کنید.

از همه بدتر این است که این تبلیغات در نرم‌افزار موبایل اوت لوک به‌درستی مقیاس‌بندی نشده‌اند.
در برخی موارد ممکن است این تبلیغات به‌ صورتی برای شما نمایش داده شود که تمام صفحه را بگیرد و ممکن است با مسدود کردن منوی جهت‌ها حتی نتوانید به نرم‌افزاری را تبلیغش را می‌بینید دسترسی داشته باشید.
 
مایکروسافت در این رابطه اظهار کرده است که: «تبلیغات درون برنامه‌ای به‌خودی‌خود بدون در نظر گرفتن آدرس ایمیلی که از آن استفاده می‌کنید برایتان نمایش داده می‌شود. آنها قابل‌حذف شدن نیستند، اما می‌توانید این ایده را به‌عنوان پیشنهادی در بخش Feedback Hub ویندوز 10 ثبت کنید.»
 


کد مطلب: 59248

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59248/گنجاندن-تبلیغات-برنامه-های-بومی-ویندوز-10-توسط-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir