۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۶

جزئیات نسخه جدید کنسول بازی مایکروسافت، ایکس‌باکس

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تا نسخه بعدی کنسول بازی ایکس باکس خود را «ایکس باکس» تنها نام‌گذاری کند.
جزئیات نسخه جدید کنسول بازی مایکروسافت، ایکس‌باکس
گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تا نسخه بعدی کنسول بازی اکس باکس خود را «اکس باکس» تنها نام‌گذاری کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از theinquirer، مایکروسافت در طی هفته گذشته از طراحی ایکس باکس جدید خود رونمایی کرد و آن را اکس باکس سری اکس خواند. بااین‌حال، یکی از سخنگوهای مایکروسافت در این رابطه اظهار کرد که ایکس باکس بعدی که در فصل تعطیلات 2020 عرضه می‌شود، تنها با نام اکس باکس خوانده خواهد شد.
 
سری اکس برای مشخص کردن مدل خاصی از نسل بعدی اکس باکس‌ها به این سری داده شده است چراکه به نظر می‌رسد مدل‌های ایکس باکس دیگری در راه هستند. این نوع نام‌گذاری ممکن است در ابتدا کمی عجیب‌وغریب به نظر برسد اما با توجه به نام‌های قبلی کنسول‌های ایکس باکس یعنی ایکس باکس وان، ایکس باکس وان اس، ایکس باکس وان اکس و... پی می‌بریم که مایکروسافت سابقه بلند بالایی در نام‌گذاری‌های عجیب داشته است.
 
 
 
این تنها چیزی است که در رابطه با نام‌گذاری نسل بعدی ایکس باکس‌ها می‌دانیم. هنوز مشخص نیست که آیا مدل‌هایی از قبیل ایکس و اس برای این ایکس باکس نیز عرضه خواهند شد یا خیر. تنها اطلاعاتی که در دسترس است این است که بیش از یک نسخه از نسل بعدی کنسول ایکس باکس وان در راه است.
 
ایکس باکس سری ایکس نمایش داده شده در The Game Awards احتمالاً قوی‌ترین نسخه این کنسول است. بااین‌حال امیدواریم که مایکروسافت نام‌گذاری مدل‌های متفاوت ایکس باکس را ساده‌تر کند و در غیر این صورت حتی گیمرهای حرفه‌ای هم ممکن است در نام بردن این کنسول‌ها دچار مشکل شوند.
 
کد مطلب: 59247
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام