کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی اینستاگرام از قابلیت layout برای استوری‌ها

سايت خبری ايتنا , 2 دی 1398 ساعت 12:10

ایتنا- قابلیت جدید اینستاگرام به نام Layout به کاربران اجازه می‌دهد که چندین عکس را در قالب یک استوری قرار داده و با دوستانشان به اشتراک بگذارند.


قابلیت جدید اینستاگرام به نام Layout به کاربران اجازه می‌دهد که چندین عکس را در قالب یک استوری قرار داده و با دوستانشان به اشتراک بگذارند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، برای استفاده از قابلیت Layout اینستاگرام کافی است که دوربین استوری های خود را باز کنید و گزینه Layout موردنظرتان را از آن بخش انتخاب کنید. سپس می‌توانید دو تا شش تصویر را برای جای گذاری در کنار یکدیگر انتخاب کنید.
 
قابلیت Layout جدیدتریم ویژگی اینستاگرام در سری به‌روزرسانی‌های این شبکه اجتماعی محبوب است. این کمپانی در طی ماه گذشته نیز قابلیتی را عرضه کرد که کاربران با کمک آن می‌توانستند استوریهای اینستاگرام شان را به پروفایل Facebook Dating انتقال بدهند. علاوه بر این حالت Create که شباهت زیادی به اسنپ چت دارد نیز به این برنامه افزوده شده است.
 

 قابلیت Layout  در اینستاگرام
 
استوری ها یکی از بخش‌های اصلی اینستاگرام هستند و اگرچه بسیاری از قابلیت‌های عرضه‌شده برای آن‌ها تقلیدی از نرم‌افزارهایی مانند اسنپ چت، تیک‌تاک یا تیندر است اما به نظر می‌رسد که کاربران به این موضوع اهمیت نمی‌دهند و با اشتیاق از این قابلیت‌های تقلیدشده استفاده می‌کنند.
 
اینستاگرام در تاریخ 17 دسامبر در رابطه با این قابلیت نوشت:«هم‌اکنون شما با می‌توانید چند عکس بگیرید و در استوری به اشتراک بگذارید- روشی جدید و خلاقانه برای بیان خودتان. امتحانش کنید.»
 


کد مطلب: 59236

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59236/رونمایی-اینستاگرام-قابلیت-layout-استوری-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir