کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لپ‌‌تاپ سبک وزن ال‌‌جی با تراشه Ice Lake اینتل عرضه می‌‌شود

1 دی 1398 ساعت 11:37

ایتنا- کمپانی ال‌جی به‌تازگی نسل جدید لپ‌تاپ‌های گرم 17 خود را با عملکرد بسیار قدرتمند برای جایگزینی‌ با دسکتاپ ها رونمایی کرده است.


کمپانی ال‌جی به‌تازگی نسل جدید لپ‌تاپ‌های گرم 17 خود را با عملکرد بسیار قدرتمند برای جایگزینی‌ با دسکتاپ ها رونمایی کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی anandtech، نوت‌بوک‌های ظریف و سبک با صفحه نمایش 17 اینچی در بازار بسیار کمیاب هستند، چرا که بیشتر لپ‌تاپ‌های 17 اینچی، ماشین‌های با عملکرد بالایی هستند که با هدف جایگزین شدن دسکتاپ ها ساخته‌شده‌اند.
با این‌ حال، ال‌جی به‌تازگی از لپ‌تاپ گرم 17 جدیدی رونمایی کرد است که در عین حفظ ویژگی سبکی و نازک بودن نسبت به رقبایش عملکرد بسیار قوی‌ای دارد.
 
لپ‌تاپ گرم 17 جدید ال‌جی از آلیاژ کربن منیزیوم ویژه‌ای ساخته شده است که قطر آن تنها 17.4 میلیمتر است.
این لپ‌تاپ با وزن 1.35 کیلوگرمی عرضه شده است که با لپ‌تاپ‌های 13 اینچی برابری می‌کند، ولی در عین‌ حال از صفحه‌نمایش IPS 17.3 اینچی با رزولوشن 2560×1600 بهره‌مند شده است.

 
 
مشخصات داخلی این لپ‌تاپ گرم 17 ال‌جی با پردازنده نسل دهم اینتل یعنی Ice Lake و برخورداری از 24 گیگابایت رم DDR4-3200 و دو حافظه اس اس دی M.2 NVMe بسیار قدرتمند شده است.
ال‌جی برای خنک نگه‌داشتن این تراشه قوی، سیستم یادشده را به تجهیزات Mega Cooling System مجهز کره است که خصوصیات آن به صورت جزئی اعلام نشده است.
 
این نسخه جدید از لپ‌تاپ گرم 17 ال‌جی در زمینهٔ اتصالات نیز قدرتمند عمل کرده است و به وای‌فای 6 و بلوتوث 5 مجهز شده است.
به‌علاوه، این لپ‌تاپ دارای یک پورت Thunderbolt 3، سه پورت یواس‌بی نوع 3.1، یک خروجی اچ‌دی‌ام‌آی، یک درگاه میکرو اس دی و جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال هدفون است.
این نوت‌بوک همچنین دارای یک وب کم ، اسپیکرهای DTX X Ultra baddy و یک آرایه میکروفون است و در آخر دارای یک حسگر اثرانگشت است.
 
این لپ‌تاپ با باتری 80 وات بر ساعتی عرضه می‌شود و اگرچه هنوز مشخصات این باتری اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار شارژ دهی یک روز کامل با یک‌بار شارژ را داشت.
 


کد مطلب: 59222

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59222/لپ-تاپ-سبک-وزن-ال-جی-تراشه-ice-lake-اینتل-عرضه-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir