کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت‌‌های جدید واقعیت مجازی اوکولوس برای شبکه‌‌های اجتماعی

www.engadget.com , 2 دی 1398 ساعت 17:32

ایتنا - فیس‌بوک در رخداد اکولوس کانکت 6 در ماه سپتامبر از قابلیت‌های واقعیت مجازی جدیدی رونمایی کرد که هم‌اکنون آن‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است.


فیس‌بوک در رخداد اکولوس کانکت 6 در ماه سپتامبر از قابلیت‌های واقعیت مجازی جدیدی رونمایی کرد که هم‌اکنون آن‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، فیس‌بوک قابلیت‌های واقعیت مجازی جدیدی را برای پلتفرم خود عرضه کرده است که از جمله آنها می‌توان به پیام‌رسانی با دوستان اکولوسی به همراه اشتراک‌گذاری و استریم آنلاین تصاویر و ویدیوها در فیس‌بوک اشاره کرد.
شما از این‌ پس می‌توانید رخدادهایی را برای انجام بازی‌های کامپیوتری را دوستانتان تعیین کنید و همچنین با آنها به صورت مجازی دورهمی بگیرید. دوستان فیس‌بوکی شما نیز می‌توانند با استفاده از لینکی که از طریق پیام‌رسان فیس‌بوک برایشان می‌فرستید به این رخدادها ملحق شوند.
 
اکولوس اعلام کرده است که برای استفاده از این قابلیت‌های جدید و نمونه‌های موجود(مانند ملحق شدن به جشن‌ها، افزودن دوستان و مشاهده صفحه خانه افراد) از شما خواسته می‌شود که به فیس‌بوک به عنوان بنیان‌گذار این فعالیت‌های اجتماعی وارد شوید.
فیس‌بوک برای توضیح داده این موضوع بخش سیاست‌های حریم خصوصی اکولوس خود را به‌روز کرده است.
 


شما برای استفاده از این پلتفرم واقعیت مجازی نیازی به لاگین کردن در فیس‌بوک ندارید، اما در صورت انجام این کار می‌توانید دوستان، نام کاربری و پروفایل فعلی خود در اکولوس را حفظ کنید.
علاوه بر این، می‌توانید نامی که برای پروفایل فیس‌بوک خود انتخاب کرده‌اید به نمایش درآورید و همچنین می‌توانید در مورد افزوده شدن خودکار دوستان فیس‌بوکی‌تان به عنوان مخاطبان اکولوس تصمیم‌گیری کنید.
در نهایت می‌توانید روی محتوایی که از اکولوس در فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارید و کسانی که آنها را مشاهده می‌کنند، کنترل داشته باشید.
 
لازم به ذکر است که اگر روی این پلتفرم واقعیت مجاری به حساب کاربری فیس‌بوکتان وارد شوید، این شبکه اجتماعی برای به دست آوردن قابلیت‌های اجتماعی و اهداف تبلیغاتی به داده‌های اکولوس شما متصل خواهد شد.
با انجام این کار ممکن است تبلیغات مرتبط با نرم‌افزارهای موجود در اکولوس استور یا رخدادهای واقعیت مجازی که به آنها علاقه دارید برایتان نمایش داده شود.
البته تغییرات سیاست حفظ حریم خصوصی روی برنامه‌ها و بازی‌های سوم شخص تأثیر نمی‌گذارد.
 


کد مطلب: 59209

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59209/قابلیت-های-جدید-واقعیت-مجازی-اوکولوس-شبکه-های-اجتماعی

ايتنا
  https://www.itna.ir