کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان ذخیره عکس‌‌های لایو iOS در توییتر

1 دی 1398 ساعت 15:07

ایتنا- توییتر از این‌ پس به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های لایو آپلود شده در این شبکه اجتماعی را به صورت فایل‌های گیف ذخیره کنند.


شبکه اجتماعی توییتر از این‌ پس به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های لایو آپلود شده در این شبکه اجتماعی را به صورت فایل‌های گیف ذخیره کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر هم‌اکنون به کاربران iOS اجازه می‌دهد که عکس‌های لایو آپلود شده خود در این شبکه اجتماعی را در قالب فایل‌های گیف ذخیره کنند.
با این‌ حال، هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت با عکس‌های پیکسل موشن هم به‌خوبی کار می‌کند یا خیر.
 
 توییتر در این رابطه نوشته است که: «گیف‌ها را هدیه بدهید. شما هم‌اکنون می‌توانید عکس‌های لایو iOS را به عنوان گیف از جاهایی که عکس‌ها را در توییتر آپلود کرده‌اید ذخیره کنید.»

 
 
گفتنی است قابلیت تبدیل عکس‌های لایو به فایل‌های گیف در توییتر از مدت‌ها پیش توسط کاربران درخواست شده بود.
اپل قابلیت عکس‌های زنده را در سال 2015 و برای آیفون 6 اس عرضه کرد و در همان سال شبکه‌های اجتماعی تامبلر و فیس‌بوک قابلیت به اشتراک‌گذاری آنها را برای کاربران عرضه کردند تا کاربران بتوانند این عکس‌ها را در پلتفرم‌های خود به اشتراک بگذارند.
علاوه بر این، در سال 2016 نرم‌افزار iOS گوگل امکان تبدیل عکس‌های لایو به فایل‌های گیف را هم اضافه کرد.
 
قابلیت عکس‌های زنده توییتر به همراه تغییرات دیگری در زمینهٔ مدیریت تصاویر در این شبکه اجتماعی عرضه شده است.
در همین راستا توییتر از این‌ پس به‌منظور کاهش ندادن کیفیت تصویر رمزگذاری JPEG را روی عکس‌های تا 16 مگاپیکسل حفظ خواهد کرد.
 


کد مطلب: 59208

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59208/امکان-ذخیره-عکس-های-لایو-ios-توییتر

ايتنا
  https://www.itna.ir