۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵

مزایا و خطرات بازار فارکس

در این مقاله ما در جزئیات شما را با مزایا و خطرات کار در فارکس آشنا می کنیم و همچنین به شما می آموزیم که چگونه از خطرات پرهیز کرده و از مزایای آن استفاده لازم را ببرید تا بتوانید تجارت خود را در این بازار به خوبی پیش ببرید.
مزایا و خطرات بازار فارکس
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


مزایا و خطرات بازار فارکس
از آنجایی که مسائل تجارت جهانی و اقتصاد خارجی و داخلی می تواند در لحظه تغییر کند، بسیار مهم است که ما بتوانیم از این مسائل در امان بمانیم. همه ما سالیانی را به خاطر می آوریم که تجارت تنها در سلطه بانک های چند ملیتی و موسسات بزرگ مالی بود. اما امروزه اگر شخصی توانایی تجارت در انواع ارز، سهام و کالاهای مختلف را دارد، می تواند تنها با یک شبکه اینترنتی و در محیط آرام خانه، به بازار تجارت جهانی وصل شود، تنها چیزی که برای شروع کار خود نیاز دارد سرمایه است.

بازار جهانی فارکس یک کانال آنلاین است که در بیست و چهار ساعت روز و هفت روز هفته در آن مبادله ارز و معاملات در بازار تجارت جهانی انجام می شود که گردش مالی روزانه آن بیش از پنج تریلیون دلار تخمین زده می شود.

مزایا
بازار فارکس در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته این امکان را به شما می دهد تا با وصل به شبکه اینترنت و رایانه و در هر مکانی تجارت خود را از سر بگیرید.
نرم افزارها و داده هایی که از طرف بروکرها مانند Alpari به شما ارائه می شود رایگان می باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت کارگزار خود وارد شده و نرم افزار را بارگیری کنید. بلافاصله پس از ورود به سیستم، نمودارها به شما نمایش داده می شوند.
 

با استفاده از فارکس، شما با پرداخت کمیسیون مواجه نیستید و فقط هزینه های پخش را که بستگی به میزان تجارت شما در هر جفت ارزی دارد، پرداخت می کنید.
از طرف دیگر بازار فارکس مقیاس پذیر است. به این معنا که تعداد زیادی استاندارد وجود دارد که به شما امکان کنترل سرمایه و میزان ریسک را می دهد.

خطرات
خطرات مختلفی در رابطه با دارایی های تجاری، سهام، اوراق قرضه یا ارز وجود دارد. این وظیفه شماست که قبل از شروع اولین تجارت خود، خطرات ناشی از تجارت فارکس را درک کرده و با چشم باز در آن پیش بروید. با توجه به امکانات زیاد و فرصت های طلایی موجود برای کسب سرمایه در فارکس، ممکن است باعث شود تا بدون بررسی کافی وارد شده و ضررهای کلانی را متحمل شوید. سرمایه گذاران هوشمند فقط با دو درصد سرمایه اولیه خود همواره وارد معاملات می شوند.
 
در فارکس رقابت موج می زند. به عنوان یک سرمایه گذار مستقل، شما با موسسات بزرگ مالی و سرمایه گذاران با تجربه روبرو هستید، که ممکن است برای شما ریسک ها و خطراتی را به همراه داشته باشد. اما داشتن استراتژی فارکس می تواند شما را در این زمینه موفق کند.
فقط به این دلیل که بازار فارکس برای 24 ساعت شبانه روز در دسترس است، این بدان معنی نیست که شما باید در تمام طول روز تجارت کنید. بازار در طول روز متفاوت حرکت می کند ، تنها چند ساعت اوج وجود دارد که به شما امکان حرکت های بزرگ را می دهد و ارزش معامله در آن هست.
معاملات در حاشیه نیز دارای ریسک بالایی است که هر یک از تجار هوشمند باید از آن جلوگیری کند. همیشه سرمایه خود و تعداد ریسکی را که مایل به انجام معاملات در هنگام تجارت هستید ارزیابی کنید. هرگز با مبلغی که قادر به از دست دادن آن نیستید ، وارد معامله ی فارکس نشوید.

سخن آخر
اکنون که تا حدودی با مزایا و خطرات فارکس آشنا شده ایم، می توانیم با چشمی باز و با هوشمندی کامل وارد آن شویم. قبل از هر چیز باید یک بروکر را برای این کار انتخاب کنید.  اگر شما تازه وارد این بازار شده اید، بهتر است که کار خود را با یک حساب دمو شروع کنید. روی نقاط قوت آن کار کرده و از خطرات آن پرهیز کنید تا بتوانید به هدف مطلوب خود یعنی کسب سرمایه از سرمایه برسید.
 
 
کد مطلب: 59190
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام