۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴

تلکام بیستم افتتاح شد

ایتنا - بیستمین تلکام صبح امروز سه شنبه با حضور ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، افتتاح شد.
تلکام بیستم افتتاح شد

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی با عنوان تله کام پلاس با رویکرد راه حل های نوآورانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد.

به گزارش ایتنا از مهر، این نمایشگاه صبح امروز سه شنبه با حضور ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، افتتاح شد.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی در مساحتی بیش از ۵ هزار متر مربع در دو سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور ۱۱۰ شرکت آغاز به کار کرد و قرار است ۳۶ محصول سخت افزاری در ایام این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.

نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و راه‌حل های نوآورانه حوزه فناوری ارتباطات، ۲۶ تا ۲۹ آذرماه همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و با تاکید بر عرضه و تقاضای فناوری و رونق تولید دایر است.

این نمایشگاه پس از لغو برگزاری نمایشگاه ایران تله کام در آبان ماه امسال، توسط سندیکای صنعت مخابرات و اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی مخابرات با نام تله کام پلاس در حال برگزاری است.
کد مطلب: 59188
برچسب ها: تلکام
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام