۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹

مدیرعامل جدید همراه اول و جوان گرایی در این اپراتور

در جلسه روز شنبه نهم آذرماه سال جاری هیئت مدیره همراه اول، مدیرعامل این اپراتور عوض شد و دکتر مهدی اخوان بهابادی به جای حمید فرهنگ بر این سمت تکیه زد. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره مدیرعامل جدید همراه اول بدانید.
مدیرعامل جدید همراه اول و جوان گرایی در این اپراتور
در جلسه روز شنبه نهم آذرماه سال جاری هیئت مدیره همراه اول، مدیرعامل این اپراتور عوض شد و دکتر مهدی اخوان بهابادی به جای حمید فرهنگ بر این سمت تکیه زد. با  ما همراه باشید تا بیشتر درباره مدیرعامل جدید همراه اول بدانید.

مهدی اخوان بهابادی کیست؟
وی متولد سال 1357، دانش آموخته رشته برق (گرایش مخابرات) در مقطع دکترا از دانشگاه تهران است. بهابادی تا کنون موفق به کسب عناوین مختلفی  شده است که از آن جمله می توان به «کسب رتبه اول کنکور سراسری سال ١٣٧۵»، «کسب رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد سال ١٣٧٨»، «کسب رتبه اول المپیاد دانشجویی برق کشور در سال ١٣٧٩»  و عناوین دیگر اشاره کرد.

مدیرعامل همراه اول
 
مدیرعامل جدید همراه اول چه سوابقی دارد؟
به منظور شناخت بهتر مدیرعامل جدید همراه اول خوب است بدانید که دکتر مهدی اخوان بهابادی از سال 1387 تا 1390 عضو هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران بوده است. ریاست هیأت مدیره همراه اول، معاونت آموزش و پژوهش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ریاست مرکز تحقیقات مخابرات ایران در کارنامه کاری وی دیده می شود.
نگاهی به ویژگی ها و سوابق مدیرعامل جدید همراه اول ما را به نتایجی می رساند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

جوان گرایی در همراه اول


همانطور که می دانید و در خبرها هم به کرات خوانده اید حاکمیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بر موضوع جوان گرایی تأکید ویژه ای دارد. به طور مثال، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشور در مصاحبه ای اختصاصی با یکی از رسانه های کشور تصریح کرده است: اگر ظرفیت های طبیعی و نیروی انسانی كشور را شناسایی و روی آن ها تمركز كنیم، می توانیم آینده روشن تری را برای ایران رقم بزنیم.  آذری جهرمی در مراسم رونمایی از برنامه راهبردی ۵ ساله همراه اول نیز گفت: نشانه‌های جوانی در همراه اول مشخص است. مدیرعامل جوان، رئیس هیأت مدیره جوان و تیم جوان همراه اول از نقاط قوت این اپراتور هستند.

همراه اول

در برنامه راهبردی 5 ساله همراه اول نیز تأکید ویژه ای بر جوان گرایی شده است. حالا همراه اول مدیرعاملی 41 ساله را انتخاب کرده است تا آنچه را در زمینه جوان گرایی وعده داده بود، در عمل نیز به نمایش بگذارد. موضوع مهم این است که این مدیرعامل جوان همراه اول سوابق درخشانی دارد و به نظر می رسد که لیاقتش را برای تصدی این پست از قبل ثابت کرده است.

همپوشانی رویاهای همراه اول
حتماً در خبرها خوانده اید که همراه اول به عنوان اپراتور پیشروی ایران در  نظر دارد تا با عملی کردن برنامه راهبردی 5 ساله اش در راستای تحول دیجیتال در کشور گام بردارد. در این ارتباط، مهدي اخوان بهابادي، قبلاً به عنوان رئیس هيأت مديره همراه اول تصریح  کرده است: هدف گذاري كرده ايم در پنج سال آينده حضوري جدي در فضاي ديجيتال كشور داشته باشيم و جزو رهبران منطقه اي حوزه ICT باشيم. یکی از ویژگی هایی که همراه اول آن را مدنظر قرار داده است تا به هدف خود مبنی بر تحول دیجیتال دست یابد، توانمندسازی است. به این معنا که این شرکت باید توانمند ساختن خود را در دستور کار قرار دهد تا به اهدافش برسد. به نظر می رسد، انتخاب یک مدیرعامل جوان در راستای دستیابی به اهداف این اپراتور است.
 
به هر حال انتخاب بهابادی به عنوان مدیرعامل جدید همراه اول می تواند نوید بخش جوان گرایی بیش از پیش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور باشد. از سوی دیگر، این موضوع می تواند به عنوان الگویی برای دیگر اپراتورها تلقی شود تا آنان نیز در این راستا گام بردارند.
 
 
 
کد مطلب: 59170
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما